DNA:n pääomamarkkinapäivä järjestetään 21.11.2017 Helsingissä

DNA OYJ PÖRSSITIEDOTE 16.11.2017 klo 9:00

DNA järjestää 21.11. ensimmäisen pääomamarkkinapäivänsä institutionaalisille sijoittajille ja analyytikoille. Tilaisuudessa yhtiön johto kertaa strategian kulmakivet, antaa katsauksen toimintaympäristöön ja näkymiin sekä kertoo DNA:n toimenpiteistä kannattavan kasvun jatkamiseksi. Luvassa on myös katsaukset kuluttaja- ja yritysliiketoimintaan sekä DNA:n moderniin verkkoinfrastruktuuriin.

Toimitusjohtaja Jukka Leinonen käy läpi esityksessään Suomen tietoliikennemarkkinaa, DNA:n vahvuuksia ja erottautumistekijöitä sekä esittelee DNA:n edistymistä strategisten tavoitteiden saralla.

"Strategiamme keskeisin elementti on asiakastyytyväisyys ja teemme jatkuvasti työtä sen eteen, että voimme tarjota yhä parempia asiakaskokemuksia. Erinomaista asiakaskokemusta tukevat keskeiset tukijalkamme: modernit verkkomme, motivoitunut ja asiakasorientoitunut henkilöstömme, edistynyt data-analytiikkamme sekä haastaja kulttuurimme, joka näkyy kustannustehokkuutena ja toiminnan ketteryytenä. DNA:n ensimmäinen pörssivuosi on edistynyt erinomaisesti strategisten tavoitteiden osalta. Palveluliikevaihtomme on kehittynyt hienosti ja myös operatiivinen vapaa kassavirtamme on kasvanut kilpailijoita vahvemmin. Lisäksi sekä asiakas- että henkilöstötyötyytyväisyys ovat kehittyneet erittäin myönteisesti. Näiden teemojen parissa jatkamme pääomamarkkinapäivässämme", kommentoi DNA:n toimitusjohtaja Jukka Leinonen.

Taloudelliset tavoitteet ennallaan

DNA:n keskipitkän aikavälin taloudelliset tavoitteet pysyvät muuttumattomina. Myös 13.10.2017 päivitetty tulosohjeistus vuodelle 2017 pysyy ennallaan. Taloudelliset tavoitteet on esitetty verkkosivuillamme www.dna.fi/sijoittajat.

Pääomamarkkinapäivän esitysmateriaali ja webcast

Pääomamarkkinapäivän esitysmateriaalit ovat saatavilla englanniksi tilaisuuden alkaessa verkkosivuillamme osoitteessa www.dna.fi/cmd. Tilaisuuden esityksiä voi seurata suorana webcast-lähetyksenä verkossa (www.dna.fi/cmd) alla olevan aikataulun mukaisesti. Videotallenne esityksistä on saatavilla myöhemmin saman päivän aikana.

Pääomamarkkinapäivän ohjelma ja suoran webcast-lähetyksen aikataulu:

13:30    Jatkamme kassavirran kasvattamista - toimitusjohtaja Jukka Leinonen

14:10    Kannattava kasvu kuluttajaliiketoiminnassa - kuluttajaliiketoiminnan johtaja Pekka Väisänen

14:40    Vakaa, pitkän aikavälin kannattavuus yritysliiketoiminnassa - yritysliiketoiminnan johtaja Hannu Rokka

15:30    Verkkoinfrastruktuuri: rakennettu tukemaan DNA:n kasvua - tekninen johtaja Tommy Olenius

16:00    Kestävää kassavirran kasvua - talous- ja rahoitusjohtaja Timo Karppinen

16:20    Q&A

17:00    Seminaari päättyy

Lisätietoja:
DNA:n sijoittajasuhteet, Marja Mäkinen, puh 044 044 1262, marja.makinen@dna.fi
DNA:n viestintä, puh. 044 044 8000, viestinta@dna.fi

DNA Oyj on suomalainen tietoliikennekonserni, joka tarjoaa yhteydenpitoon, viihtymiseen ja työntekoon laadukkaita puhe, data- ja tv-palveluita. DNA on Suomen suurin kaapelioperaattori ja johtava maksu-tv-toimija sekä kaapeli- että antenniverkossa. Yritysten osalta DNA näkee keskeisenä kasvualueena ajasta ja paikasta riippumattoman uuden työn, joka mahdollistuu älykkäillä päätelaitteilla, monipuolisilla viestintäpalveluilla ja nopeilla yhteyksillä. DNA:n liikevaihto vuonna 2016 oli 859 miljoonaa euroa ja liiketulos 91 miljoonaa euroa. DNA:lla on yli 3,8 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Konserniin kuuluu myös DNA Kauppa, Suomen laajin matkapuhelimia myyvä myymäläketju. DNA:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Twitterissä @DNA_fi, @DNA_Business ja @DNA_Palvelu sekä Facebookissa.