Muutos DNA:n tammi-syyskuun 2018 osavuosikatsauksen julkaisuajankohtaan

DNA OYJ PÖRSSITIEDOTE 23.11.2017 KLO 10:30

DNA:n osavuosikatsaus tammi-syyskuulta 2018 julkaistaan perjantaina 19.10.2018 noin klo 8:30 aikaisemmin ilmoitetun 18.10.2018 sijaan.

DNA julkistaa tilinpäätöksen ja osavuosikatsaukset vuonna 2018 seuraavasti:

• 2.2.2018: Tilinpäätöstiedote vuodelta 2017
  • 19.4.2018: Osavuosikatsaus tammi-maaliskuu 2018
  • 19.7.2018: Puolivuotiskatsaus tammi-kesäkuu 2018
  • 19.10.2018: Osavuosikatsaus tammi-syyskuu 2018

Lisätietoja:
Marja Mäkinen, Head of IR, Sijoittajasuhteet, DNA Oyj, 044 044 1262, marja.makinen@dna.fi
DNA:n viestintä, 044 044 8000, viestinta@dna.fi

DNA Oyj on suomalainen tietoliikennekonserni, joka tarjoaa yhteydenpitoon, viihtymiseen ja työntekoon laadukkaita puhe, data- ja tv-palveluita. DNA on Suomen suurin kaapelioperaattori ja johtava maksu-tv-toimija sekä kaapeli- että antenniverkossa. Yritysten osalta DNA näkee keskeisenä kasvualueena ajasta ja paikasta riippumattoman uuden työn, joka mahdollistuu älykkäillä päätelaitteilla, monipuolisilla viestintäpalveluilla ja nopeilla yhteyksillä. DNA:n liikevaihto vuonna 2016 oli 859 miljoonaa euroa ja liiketulos 91 miljoonaa euroa. DNA:lla on yli 3,8 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Konserniin kuuluu myös DNA Kauppa, Suomen laajin matkapuhelimia myyvä myymäläketju. DNA:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Twitterissä @DNA_fi, @DNA_Business ja @DNA_Palvelu sekä Facebookissa.