VALOE OYJ: YHTIÖN SUUNNATUSSA MAKSUTTOMASSA OSAKEANNISSA MERKITSEMIEN OSAKKEIDEN LISTAAMINEN

Valoe Oyj                                                                           Valoe Oyj Pörssitiedote 4.12.2017 klo 20.10

Valoe Oyj ("Yhtiö") merkitsi 16.10.2017 suunnatussa maksuttomassa osakeannissa Yhtiölle itselleen yhteensä 525.000 osaketta.

Yhtiö tiedotti 16.10.2017, että se hakee annissa 16.10.2017 merkittyjen uusien osakkeiden listaamista Nasdaq Helsinki Oy:n pörssilistalle arviolta lokakuun 2017 loppuun mennessä, ja 44.000 kappaletta uusista osakkeista otettiin kaupankäynnin kohteeksi Nasdaq Helsinki Oy:n pörssilistalle 31.10.2017. Edelleen Yhtiö tiedotti 1.11.2017, että se hakee loppujen annissa 16.10.2017 merkittyjen uusien osakkeiden listaamista Nasdaq Helsinki Oy:n pörssilistalle arviolta marraskuun 2017 loppuun mennessä.

Uusista osakkeista yhteensä 363.414 kappaletta otetaan kaupankäynnin kohteeksi Nasdaq Helsinki Oy:n pörssilistalla 5.12.2017.

Yhtiö hakee sen osakeannissa 16.10.2017 merkitsemien vielä listaamattomien 117.586 osakkeen listaamista Nasdaq Helsinki Oy:n pörssilistalle arviolta joulukuun 2017 loppuun mennessä.

Mikkelissä 4. päivänä joulukuuta 2017

Valoe Oyj

HALLITUS

Lisätietoja:
Toimitusjohtaja Iikka Savisalo, Valoe Oyj
p. 0405216082
email: iikka.savisalo@valoe.com

Jakelu:
www.valoe.com

Valoen toimiala muodostuu uusiutuvaan energiaan, erityisesti aurinkosähköön, liittyvistä sovellutuksista. Valoe myy sen omaan teknologiaan pohjautuvaa automaattista aurinkosähkömodulien valmistustekniikkaa, modulien valmistuslinjoja, moduleita sekä modulien avainkomponentteja. Valoen pääkonttori on Mikkelissä.