Lantronix Melancarkan Gerbang IoT Terbenam Wayarles Lanjutan

Gerbang xPico® 200 yang Padat Memberikan Sambungan Serba Boleh dan Rangkaian Pintar


Irvine, Calif., Dec. 05, 2017 (GLOBE NEWSWIRE) -- Lantronix, Inc. (NASDAQ:LTRX), penyedia global dalam akses data selamat dan penyelesaian pengurusan untuk Internet Benda (IoT) industri, hari ini mengumumkan pelancaran gerbang IoT terbenam xPico® 200 miliknya. Berukuran kurang daripada saiz setem pos, gerbang IoT terbenam xPico 200 memberikan sambungan Ethernet, Wi-Fi dan Bluetooth yang kukuh, keselamatan gred perusahaan dan ciri boleh urus bersepadu yang ideal untuk aplikasi IoT industri.

http://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/988d87cf-075e-4acf-90a1-27b42d595c46

“Aplikasi IoT lanjutan hari ini memerlukan lebih daripada sekadar sambungan yang mudah,” kata Shahram Mehraban, naib presiden pemasaran Lantronix. “Dengan pelancaran komersial keluarga produk xPico 200 kami, Lantronix menyediakan penyelesaian padat dan kukuh yang menggabungkan sambungan berwayar dan wayarles yang terbaik dalam kelasnya, reka bentuk gred industri dan rangkaian pintar yang mendayakan pasukan pembangunan produk dengan sumber terhad untuk mengurangkan kos jumlah pemilikan dan masa pemasaran untuk penyelesaian IoT industri mereka.”

“Dengan keupayaan perayauan pantas yang terkini dan kebolehurusan bersepadu, gerbang terbenam xPico 200 memberikan fungsi yang boleh diharap dan prestasi yang membolehkan kita membangunkan produk sambungan dengan kos yang mampu bersaing secara berkesan,” kata Paul Blashewski, presiden Prescient Wireless.

Menggabungkan enjin komunikasi rangkaian pintar Lantronix dengan wayarles SoC, peneraju industri Cypress Semiconductor, gerbang xPico 200 memberikan sambungan Wi-Fi industri terurus terbaik dalam kelasnya yang membolehkan OEM industri memudahkan dan mempercepatkan pembangunan penyelesaian sambungan pintar mereka. Kini, gerbang xPico 200 direka ke dalam cabang industri, perubatan, runcit, pembinaan pintar dan pengangkutan.

“Lantronix telah membangunkan penyelesaian terbenam selamat peneraju industri yang membolehkan OEM menggunakan MCU Wi-Fi Cypress CYW43907 802.11n untuk menyediakan kebolehpercayaan dan kefleksibelan rangkaian untuk melakukan lebih banyak,” kata Andrew Hunter, pengarah senior pemasaran Cypress Semiconductor. “Siri xPico 200 mewakili satu lagi pencapaian dalam kerjasama kami dengan Lantronix dan mengemukakan keperluan penyelesaian IoT industri yang semakin membesar yang memberikan sambungan kukuh, keupayaan pemprosesan dan kebolehurusan.”

Ciri keluarga produk xPico 200 termasuk:

  • Wi-Fi gred industri bersepadu tinggi dan sambungan serba boleh
    • Sambungan Wi-Fi, Ethernet dan Bluetooth (BT dan BLE) bersepadu dengan lancar – tidak perlu menulis pemacu yang kompleks
    • Wi-Fi 802.11a/b/g/n dua jalur memberikan prestasi dan kebolehpercayaan yang lebih tinggi, mengurangkan gangguan
    • Reka bentuk gred industri yang menyokong hayat panjang dan operasi boleh diharap dalam persekitaran ekstrem.
    • Klien Soft AP + serentak Lantronix yang menyediakan sokongan dan akses peranti tanpa menggendalakan operasi medan mesin
       
  • Akses dan pengurusan data yang kukuh
    • Rangkaian pintar dan pengurusan sambungan automatik
    • TruPort® Serial dan TruPort® Socket yang diuji di medan membolehkan sambungan luar kotak secara setempat dan merentas Internet untuk beratus-ratus protokol mesin siri.
    • Enjin komunikasi rangkaian terbina dalam memudahkan pembangunan aplikasi terbenam
    • Pra-bersepadu dengan platform IoT Lantronix MACH10™, termasuk Pengurus Peranti Global MACH10
       
  • Perkhidmatan keselamatan peranti komprehensif terbina dalam
    • Keselamatan TruPort® gred perusahaan memastikan keselamatan kedua-dua data dalam rehat dan data dalam pergerakan
    • Sambungan selamat ke rangkaian Wi-Fi Perusahaan WPA2
    • Ciri but selamat dan FOTA selamat (perisian tegar merentas udara) mengizinkan hanya perisian yang dibenarkan untuk dijalankan pada gerbang.

xPico 240 tersedia menerusi rangkaian sedunia bagi pengedar dan penjual Lantronix yang dibenarkan. Kit penilaian xPico 250 akan tersedia pada bulan ini dengan ketersediaan produk pada awal tahun 2018. Untuk maklumat lanjut tentang keluarga produk xPico 200, sila lawati www.lantronix.com/xpico-200 atau hubungi pejabat jualan Lantronix setempat.

Perihal Lantronix 
Lantronix, Inc. merupakan penyedia global untuk akses data selamat dan penyelesaian pengurusan bagi aset Internet Benda (IoT). Misi kami adalah untuk menjadi pembekal peneraju bagi penyelesaian IoT yang membolehkan syarikat lain memudahkan penciptaan, pelancaran dan pengurusan projek IoT secara dramatik sambil menyediakan akses selamat kepada data untuk aplikasi dan orang ramai.

Dengan pengalaman lebih daripada dua dekad dalam mencipta teknologi mesin ke mesin (M2M) yang kukuh, Lantronix adalah inovator dalam membolehkan pelanggan kami membina model perniagaan yang baharu dan mencapai kemungkinan Internet Benda. Penyelesaian sambungan kami dilancarkan dalam jutaan mesin yang melayan pelbagai jenis industri, termasuk perindustrian, perubatan, keselamatan, pengangkutan, runcit, kewangan, persekitaran dan kerajaan.

Lantronix beribu pejabat di Irvine, California. Untuk maklumat lanjut, lawati www.lantronix.com.
Ketahui lebih lanjut di blog Lantronix, www.lantronix.com/blog, menampilkan perbincangan dan kemas kini industri. Untuk mengikuti Lantronix di Twitter, sila lawati www.twitter.com/Lantronix. Lihat pustaka video kami di YouTube di www.youtube.com/user/LantronixInc atau bersambung dengan kami di LinkedIn kami di www.linkedin.com/company/lantronix.

Hubungan Media dan Penganalisis Lantronix:
E.E. Wang
Pengarah, Pemasaran Korporat dan Hubungan Pelabur
media@lantronix.com
investors@lantronix.com
949-614-5879

Jualan Lantronix:
sales@lantronix.com
Amerika +1 (800) 422-7055 (AS dan Kanada) atau +1 949-453-3990
Eropah, Timur Tengah dan Afrika +31 (0)76 52 36 744
Asia Pasifik + 852 3428-2338
China + 86 21-6237-8868
Jepun +81 (0) 50-1354-6201
India +91 994-551-2488

© 2017 Lantronix, Inc. Hak cipta terpelihara. Lantronix, TruPort dan xPico ialah tanda dagangan berdaftar dan MACH10 ialah tanda dagangan Lantronix Inc. Wi-Fi ialah tanda dagangan berdaftar Wi-Fi Alliance. Tanda perkataan Bluetooth dan Bluetooth Smart Ready ialah tanda dagangan berdaftar yang dimiliki oleh Bluetooth SIG, Inc. Tanda dagangan dan tanda nama yang lain dimiliki oleh pemiliknya tersendiri.