AFFECTO OYJ:N VÄHEMMISTÖOSAKKEIDEN LUNASTAMISTA KOSKEVAAN VÄLIMIESMENETTELYYN ON MÄÄRÄTTY VÄLIMIES

Affecto Oyj – Pörssitiedote, 13.12.2017 klo 9.30, Helsinki

Keskuskauppakamarin lunastuslautakunta on 4.12.2017 määrännyt yksijäsenisen välimiesoikeuden muiden kuin CGI Nordic Investments Limitedin (”CGI Nordic”), joka on CGI Group Inc:n välillisesti kokonaan omistama tytäryhtiö, omistuksessa olevien Affecto Oyj:n (”Affecto”) osakkeiden lunastamista koskevaan välimiesmenettelyyn.

Välimieheksi on nimetty asianajaja Tarja Wist.

Affecto tiedotti 10.10.2017, että CGI Nordic on tehnyt Keskuskauppakamarin lunastuslautakunnalle hakemuksen lakisääteisen vähemmistöosakkeiden lunastusmenettelyn aloittamiseksi lunastaakseen jäljellä olevien Affecton osakkeenomistajien omistamat osakkeet.

Affecto Oyj

Heikku Nikku
heikki.nikku@cgi.com

Jarkko Virtanen
Markkinointi- ja viestintäjohtaja
jarkko.virtanen@cgi.com

AFFECTO

Affecto on pohjoiseurooppalainen, datakeskeiseen liiketoimintaan keskittynyt teknologiayritys, jonka asiantuntemus kattaa aina yritysten tiedonhallinnasta tekoälyyn. Affecto luo liiketoiminta-arvoa asiakkailleen auttamalla heitä datakeskeiseksi ja siten muuttamaan liiketoimintaansa. Affectolla on pitkäaikaisia, sitoutuneita asiakassuhteita useiden keskeisten pohjoiseurooppalaisten yritysten sekä julkisten toimijoiden kanssa. Affectolla on paikallinen läsnäolo 18 toimipaikassa, jotka muodostavat tehokkaan verkon, ja toimien ainutlaatuisena kotina +1000 työntekijälleen.