FIT Biotech Oy: FIT BIOTECH OY:N TALOUSTIEDOTTEET VUONNA 2018

FIT Biotech Oy
Yhtiötiedote 18.12.2017 kello 16.00

FIT BIOTECH OY:N TALOUSTIEDOTTEET VUONNA 2018

FIT Biotechin vuoden 2017 tilinpäätöstiedote julkaistaan torstaina 1.3.2018 ja puolivuotiskatsaus tammi-kesäkuulta 2018 torstaina 6.9.2017.

Varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi torstaina 12.4.2017.  Yhtiön hallitus esittää virallisen yhtiökokouskutsun myöhemmin.

FIT Biotechin vuosikertomus julkaistaan yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.fitbiotech.fi viikon 11 / 2018 aikana.

FIT BIOTECH OY

Lisätietoja:
Hallituksen puheenjohtaja Rabbe Slätis
Puhelin: +358 40 840 6749
Sähköposti: rabbe.slatis@fitbiotech.com

Hyväksytty Neuvonantaja: Aalto Capital Partners Oy, puh. +358 40 587 7000

FIT Biotech Oy lyhyesti

FIT Biotech on vuonna 1995 perustettu bioteknologiayhtiö, joka kehittää ja lisensoi patentoimaansa GTU® (Gene Transport Unit) -vektoriteknologiaa uuden sukupolven lääkehoitoihin. GTU® on geenien kuljetusteknologia, joka ratkaisee merkittävän lääketieteellisen haasteen geeniterapian ja DNA-rokotteiden käytettävyydessä.

FIT Biotech soveltaa GTU®-teknologiaa lääkekehitysprojekteissaan. Esimerkkeinä sovellusalueista ovat syöpä (geeniterapia) ja tartuntataudit kuten HIV ja tuberkuloosi, sekä eläinrokotteet.

FIT Biotechin K-osakkeet ovat listattuna Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämällä First North Finland  markkinapaikalla.

JAKELU: