Forløb af ordinær generalforsamling 18. januar 2018

Selskabsmeddelelse nr. 7-2017/18
18. januar 2018

Forløb af ordinær generalforsamling 18. januar 2018

InterMail A/S har afholdt ordinær generalforsamling.

Aktionærerne tog ledelsens beretning til efterretning. Årsrapporten for 2016/17 og forslaget til resultatdisponering blev godkendt. Ligeledes godkendtes bestyrelses forslag til kapitalnedsættelse, vedtægtsændringer, gældskonvertering, bemyndigelse til at erhverve egne aktier samt de overordnede retningslinjer for incitamentsaflønning og bestyrelsens vederlag.

Til bestyrelsen valgtes John Dueholm, Jan Olsen samt Martin Bøge Mikkelsen.

Grant Thornton, Statsautoriseret RevisionsPartnerselskab blev genvalgt som selskabets revisor.

Bestyrelsen konstituerede sig efterfølgende med John Dueholm som formand og Jan Olsen som næstformand.

YDERLIGERE OPLYSNINGER:

Anders Ertmann, CEO
  E-mail: anders.ertmann@intermail.com

InterMail er via datterselskabet StroedeRalton en de største udbydere af fulfilment-services, mailhåndtering og it-baserede loyalitetssy-stemer i Norden. Ligeledes er InterMail den største producent på det nordiske marked for konvolutproduktion og tiltrykning. Selskabet producerer 1 mia. konvolutter om året og har i tillæg en lang række forsendelseskoncepter (SkanPack), som efterspørges af virksomhe-der indenfor den stadigt voksende internethandel.

Selskabsmeddelelse_07 2017-18