Yhteistyösopimus tuo United Bankersin rahastot Nordean Rahastotorille

United Bankers Oyj
LEHDISTÖTIEDOTE 29.1.2018 kello 10:00

Yhteistyösopimus tuo United Bankersin rahastot Nordean Rahastotorille

United Bankers Oyj:n tytäryhtiö UB Rahastoyhtiö Oy ja Nordea Bank AB ovat allekirjoittaneet yhteistyösopimuksen koskien UB:n rahastojen tarjoamista Nordean Rahastotorilla. Sopimuksen myötä Nordean henkilöasiakkaat voivat sijoittaa valittuihin UB-rahastoihin Nordean verkkopankin ja Nordea Investorin kautta.

"Nordean Rahastotorin välityksellä sijoittajat voivat merkitä rahastovertailuissakin hyvin menestyneitä rahastojamme. Valikoimastamme löytyy muun muassa reaaliomaisuussijoituksiin keskittyviä rahastoja, joissa UB on edelläkävijä pohjoismaisellakin tasolla mitattuna.

Kaiken kaikkiaan sopimus on United Bankersille merkittävä askel yhteistyön syventämisessä Nordean kanssa. UB:n laadukkaat rahastot ovat jatkossa tarjolla merkittävästi aiempaa laajemmalle asiakaskunnalle", kertoo UB Omaisuudenhoidon toimitusjohtaja Jani Lehti.

Lisätietoja:
Jani Lehti, toimitusjohtaja, UB Omaisuudenhoito Oy
Sähköposti: jani.lehti @unitedbankers.fi
Puhelin: 0400 940 037, 09 25 380 322

United Bankers Oyj on suomalainen, vuonna 1986 perustettu sijoitusalan konserni. Yhtiön liiketoiminta-alueisiin kuuluvat varainhoito, arvopaperinvälitys, investointipankkitoiminta ja rahastojen hallinnointi. Varainhoidossa yhtiö on erikoistunut reaaliomaisuussijoittamiseen. United Bankers on pääasiassa avainhenkilöidensä omistama ja konsernin palveluksessa työskentelee 105 henkilöä (6/2017). Yhtiön liikevaihto vuonna 2016 oli 20,1 miljoonaa euroa ja liikevoitto 1,5 miljoonaa euroa. Konsernin hallinnoitavat varat ovat noin 2,2 miljardia euroa (6/2017). Yhtiö on ollut listattuna First North Finland -markkinapaikalla marraskuusta 2014 lähtien. Finanssivalvonta valvoo Yhtiön toimintaa. Tutustu tarkemmin United Bankers Oyj:hin osoitteessa unitedbankers.fi.