Etelä-Suomen Sanomien päätoimittaja vaihtuu

Keskisuomalainen Oyj
Lehdistötiedote                          30.1.2018 klo 9.00

Etelä-Suomen Sanomien päätoimittaja vaihtuu

Uuden päätoimittajan hakuprosessi käynnistyy heti.

Etelä-Suomen Sanomien päätoimittaja Perttu Kauppinen siirtyy uuden työnantajan palvelukseen viimeistään huhtikuussa.  Mediatalo Keskisuomalainen käynnistää välittömästi uuden päätoimittajan hakuprosessin.

Etelä-Suomen Sanomat on Päijät-Hämeen alueen arvostettu valtalehti ja Mediatalo Keskisuomalaiselle tärkeä media.

–Päätoimittaja Kauppinen on johtanut lehteä menestyksekkäästi. Mediatalo Keskisuomalainen kiittää Kauppista hänen tekemästään työstään konsernille ja Etelä-Suomen Sanomille, sanoo Mediatalo Keskisuomalaisen toimitusjohtaja Vesa-Pekka Kangaskorpi.

Mediatalo Keskisuomalainen

Mediatalo Keskisuomalainen on lehtimäärältään ja maantieteelliseltä kattavuudeltaan Suomen laajin sanoma- ja kaupunkilehtien kustantaja.  Kustannamme 62 lehteä. Tuotteemme tavoittavat 1,6 miljoonaa suomalaista joka viikko. Tunnetuimpia tuotteitamme ovat sanomalehti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Etelä-Suomen Sanomat, Helsingin Uutiset, Vantaan Sanomat, Länsiväylä, Turkulainen, Tamperelainen ja Suur-Jyväskylän lehti.  Lisäksi konsernissa on paino- ja jakeluliiketoimintaa, markkinointiviestinnän yhtiö ja tutkimusyhtiö.

Mediatalo Keskisuomalainen työllistää lähes 2000 henkilöä.

Yhtiö julkistaa tulostietonsa 21.2.2018.

Lisätiedot:

Vesa-Pekka Kangaskorpi, toimitusjohtaja, Keskisuomalainen Oyj, puh. 050 688 33