PELICAN VALITSI ZEELAND FAMILYN KETTERÄKSI MARKKINOINTIKUMPPANIKSEEN

Helsinki, 2018-02-01 07:30 CET (GLOBE NEWSWIRE) --

Pienvarastoalan johtava toimija Pelican Self Storage ja Zeeland Family aloittavat kokonaisvaltaisen markkinointiyhteistyön. Tavoitteena on saada suomalaiset vapauttamaan tavaran täyttämiä tilojaan parempaan käyttöön. Kumppanuudessa sovelletaan alusta asti ketteriä menetelmiä.

Pelican Self Storage keskittää markkinoinnin suunnittelun sekä operatiivisen markkinoinnin johtamisen ja toteuttamisen Zeeland Familylle. Yhteistyö pitää sisällään niin strategista suunnittelua kuin media- ja digiratkaisujakin.

"Pelicanin varastointikonsepti on testatusti erinomainen, mutta suomalaisille vielä hieman vieras. Muualla pohjoismaissa pienvarastojen käyttö on jo arkipäivää", kertoo Zeeland Familyn asiakkuusjohtaja Sami Haukioja.

"Tehtävämme on osoittaa, että kotien ja yritysten rajalliset neliöt kannattaa vapauttaa parempaan elämiseen ja tehokkaampaan työntekoon. Lämmin, siisti ja turvallinen säilytystila on tähän joustava ratkaisu."

Zeeland Familyn kumppanuusmallissa sovelletaan ketteriä menetelmiä, jotka tuovat myynnin ja markkinoinnin yhteistyöhön tehoa ja joustavuutta.

"Zeeland Family vakuutti meidät liiketoimintaymmärryksellään sekä monipuolisella osaamisellaan. Myös jatkuvan palvelun toimintamalli on erittäin kiinnostava kokonaisvaltaisuudessaan, läpinäkyvyyydessään ja tuottavuudessaan. Toivomme, että voimme ottaa vastaavan toimintamallin käyttöön tulevaisuudessa myös muissa maissa", toteaa Pelicanin Self Storagen CNMO (new markets) ja Suomen maajohtaja Jussi Tolvanen.

Lisätietoja:

Tuomas Airisto, CEO, Zeeland Family, puh. 040 566 1331, tuomas.airisto@zeelandfamily.fi

Jussi Tolvanen, CNMO (new markets), Suomen maajohtaja, Pelican Self Storage, puh. 040 755 1643, jussi.tolvanen@pelicanselfstorage.com.

Pelican Self Storage on Pohjoismaiden johtava pienvarastoinnin toimija, joka tarjoaa säilytystilaa yksityis- ja yritysasiakkaille. Pelican Self Storagella on 37 toimipistettä Suomessa, Tanskassa ja Ruotsissa. Kaikki toimipisteet sijaitsevat keskeisillä paikoilla ja niihin on helppo tulla autolla. Pelican Self Storagen pienvarastoissa on tilaa kaikelle. www.pelicanselfstorage.fi

Zeeland Family on Suomen monipuolisin luova markkinoinnin palvelutoimisto. Tuomme suomalaisten yritysten kanssa intohimoa, rohkeutta, sisua ja uteliaisuutta markkinointiin. Yhdessä teemme tarinoita, jotka ovat totta. www.zeelandfamily.fi