PaperCut Mengeluarkan Versi 18.0 dengan Bilik Cetak, Keupayaan Fab Lab

Pelanggan pendidikan, perkhidmatan profesional dan komersial kini boleh menguruskan keupayaan pengeluaran khusus dan pencetakan 3D di bawah satu penyelesaian yang mudah untuk digunakan.


MELBOURNE, Australia, Feb. 15, 2018 (GLOBE NEWSWIRE) -- PaperCut, syarikat perisian global, pada hari ini mengumumkan ketersediaan umum untuk perisian PaperCut MF v18.0 , membawa pencetakan pengeluaran khusus dan pencetakan 3D di bawah satu penyelesaian perisian yang mudah untuk digunakan. Pentadbir dan pengendali boleh menguruskan semua tugas khusus dengan mudah, sambil memanfaatkan ciri pengurusan kos, keselamatan dan pengecaman pengguna PaperCut yang berkuasa dengan keupayaan Tiket Tugas yang baharu.

Kemas kini ini menyambungkan bilik cetak dan fab lab di institusi pendidikan, organisasi undang-undang, kerajaan setempat, organisasi komersial dan hospital dengan sistem pengurusan cetak PaperCut. Keupayaan Tiket Tugas membenarkan pengendali menerima penghantaran tugas pencetakan khusus dan 3D, seperti pemotongan laser dan pengeluaran prototaip dan menjejakinya menerusi proses pengeluaran sambil berkomunikasi tentang status dengan pengguna yang memintanya.

“Sehingga kini, ketiadaan sambungan antara penyelesaian pencetakan umum dan khusus pelanggan kami - seperti bilik cetak dan fab lab 3D - telah menjadi beban yang merugikan masa dan wang mereka,” kata Chris Dance, pengasas bersama dan CEO PaperCut. “Untuk menyelesaikan masalah ini, kami mencipta penyelesaian mudah yang akan meningkatkan pilihan kawalan, keselamatan dan bayaran pencetakan khusus mereka.”

Kerana ciri ini jatuh di bawah perisian sama yang individu gunakan untuk menguruskan pencetakan awam pejabat, pengguna tidak perlu menyediakan profil berasingan atau disahkan semula untuk menghantar permintaan cetak, menjejaki kemajuan dan menyerlahkan soalan atau perubahan minit terakhir kepada pengendali. Ini membenarkan pengendali mengurangkan masa terluang untuk menguruskan proses—yang selalunya secara manual dan mengambil masa—dan memberikan lebih masa memacu adopsi perkhidmatan mereka dan menghantar produk berkualiti tinggi untuk pelanggan mereka.

Sebelum ini, organisasi memerlukan pencetakan khusus tidak mempunyai pilihan yang berpatutan dan berkesan—atau kedua-duanya—bagi mengeluarkan dan menguruskan tugas. Perniagaan terpaksa menggunakan sama ada cara manual yang membosankan untuk menjejak dan mengurus, atau membeli penyelesaian perisian mahal yang terhad dalam skopnya.

“Keperluan pengeluaran cetak khusus semakin meningkat untuk organisasi, terutamanya universiti,” kata Andy Slawetsky, Presiden Industry Analysts, Inc. “Pasaran ini tidak wujud lima tahun dahulu. Sejak itu, terdapat peningkatan pesat dalam permintaan yang menyebabkan permintaan tidak dipenuhi yang tinggi untuk tugas pencetakan khusus diuruskan dan dijejak bawah kapasiti yang bersepadu.”

Tambahan pada penyepaduan ditingkatkan dan keberkesanan aliran tugas, v18.0 juga:

  • Mengurangkan keperluan untuk membeli pakej perisian tambahan bagi bilik cetak
  • Menyokong semua format dan fon dokumen pada peranti mudah alih peribadi dan kerja pelanggan.
  • Menaikkan kebenaran pengguna sedia ada dan persekitaran perakaunan, mengecaj tugas pada sebarang masa terus ke akaun mereka.
  • Mendayakan pengguna akhir menghantar tugas bilik cetak atau 3D menerusi antara muka web yang diperkemas.
  • Membina “sentuhan peribadi” dalam teknologi bilik cetak yang pelanggan gemari, membenarkan komunikasi terus antara pengendali dan pelanggan dan kemas kini konsisten dalam kemajuan order.

Berikutan ciri benar neutral vendor PaperCut, penyelesaian dan kemas kini terbenam tambahan PaperCut MF v18.0 telah dihasilkan merentasi pelbagai peranti MFD, memastikan platform sentiasa berjalan serentak dengan kemajuan pengeluar. Untuk butiran penuh spesifikasi inter pengendalian dan produk, sila lihat semula nota pengeluaran, boleh diakses di sini.

Ketersediaan

PaperCut MF v18.0 kini tersedia untuk pelanggan dan rakan kongsi sedia ada dan untuk masa akan datang. Harga dilesenkan per bilik cetak sebagai satu produk standard, dengan pelanggan pendidikan dan komersial mendapat akses untuk harga tunggal dikhususkan sebagai ciri PaperCut.

Perihal Perisian PaperCut
Tempat kerja di seluruh dunia bergelut dengan kos pencetakan dan kerumitan pengurusan pencetakan. PaperCut menyelesaikan masalah itu, satu tempat pada satu masa. Sejak tahun 1998, PaperCut telah membantu 50 juta pengguna di 175 negara menyelamatkan bertrilion halaman kertas. Pengurus IT menyelesaikan masalah pencetakan mereka sekaligus menggunakan PaperCut dalam persekitaran cetak mereka. Bagaimana? Terdapat dua penyelesaian perisian – PaperCut MF dan PaperCut NG – yang silang platform dan neutral vendor. Ini bermakna ia berfungsi dengan sebarang pencetak dan sebarang sistem pengendalian. Tambahan lagi, kedua-dua penyelesaian menampilkan teknologi canggih seperti cetakan mobiliti, pengeluaran cetakan selamat dan alat laporan beraneka. Perniagaan dalam semua bentuk, saiz dan industri mendapat faedah daripada kawalan, keselamatan dan penjimatan kewangan dan persekitaran yang diperoleh selari dengan tujuan perisian PaperCut dibina. Ketahui lebih lanjut di www.papercut.com.

Hubungan Media
Morgann Dulle
10Fold Communications untuk PaperCut
papercut@10fold.com
+1 (479) 586-1377