KESLA OYJ:N VUOSIKERTOMUS VUODELTA 2017

KESLA OYJ                                   PÖRSSITIEDOTE 15.2.2018 klo 9.15

KESLA OYJ:N VUOSIKERTOMUS VUODELTA 2017

Kesla Oyj:n Vuosikertomus vuodelta 2017 on luettavissa tämän tiedotteen liitteenä sekä yhtiön internetsivuilla osoitteessa www.kesla.com kohdassa Sijoittajat – Vuosikertomukset.

Painettu vuosikertomus postitetaan viikolla 10/2018 osakkeenomistajille, jotka on 26.2.2018 merkitty osakkeenomistajaksi Euroclear Finland Oy:n pitämään yhtiön osakasluetteloon. Painetun vuosikertomuksen voi tilata sähköpostitse osoitteesta kesla@kesla.com tai puhelimitse numerosta 0207 862 841.

KESLA OYJ

Simo Saastamoinen

LISÄTIETOJA:

Toimitusjohtaja Simo Saastamoinen, 040-560 9310

JAKELU:
www.kesla.com

Kesla on metsäteknologian kehittämiseen, markkinointiin ja valmistukseen erikoistunut konepajakonserni, joka hallitsee aines- ja energiapuukorjuun tuotantoketjun kannolta tehtaalle. Keslan tuotteita ovat mm. kuormaimet ja metsäperävaunut, puutavara-, metsäkone- ja kierrätysnosturit, harvesteri- ja energiakourat sekä hakkurit. Kesla on tytäryhtiönsä kautta voimansiirron tuotteiden maahantuoja suomalaiselle konepajateollisuudelle. Konsernin liikevaihto oli vuonna 2017 42,7 miljoonaa euroa. Konsernin viennin osuus liikevaihdosta oli 62,1 %. Vuonna 1960 perustetulla Keslalla on tuotantolaitokset Joensuussa, Kesälahdella ja Ilomantsissa, maahantuontiyhtiö Tohmajärvellä sekä myyntiyhtiö Appenweierissa, Saksassa. Keslan palveluksessa on 234 henkeä. Keslan A-osakkeet noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä.

2018_2_Vuosikertomus_FINAL_WEB