Kojamo Oyj: Kojamo Oyj on saattanut päätökseen 981 vuokra-asunnon oston

Kojamo Oyj on saattanut päätökseen 981 vuokra-asunnon oston

KOJAMO OYJ, PÖRSSITIEDOTE, 5.3.2018 klo 11:00

Kojamo-konserni on tänään 5.3.2018 saattanut päätökseen yhteensä 981 vuokra-asunnon oston OP Ryhmään kuuluvilta rahastoilta. Ostetut asunnot sijaitsevat 22 eri kohteessa Helsingissä, Vantaalla, Turussa, Jyväskylässä, Kuopiossa, Hämeenlinnassa, Lahdessa, Oulussa ja Naantalissa.

"Ostetut asunnot sijaitsevat kasvavilla kaupunkiseuduilla ja soveltuvat erinomaisesti strategiaamme täydentäen vuokra-asuntotarjontaamme näillä paikkakunnilla. Etsimme jatkuvasti strategiamme mukaisia kohteita kasvattaaksemme asuntotarjontaamme", toteaa Kojamo Oyj:n investointijohtaja Mikko Suominen

Kojamo Oyj on aikaisemmin tiedottanut sopimuksesta 7.2.2018 antamallaan pörssitiedotteella. Osapuolet ovat sopineet, ettei kauppahintaa julkisteta.

Kojamo Oyj

Jani Nieminen

Lisätiedot:
Jani Nieminen, toimitusjohtaja, puh. 020 508 3201
Mikko Suominen, investointijohtaja puh. 020 508 3240

Jakelu:
Päämediat
www.kojamo.fi

Kojamo on vuokra-asumisen ja asuntosijoittamisen edelläkävijä, joka on uudistunut voimakkaasti viime vuosina. Uudistumisen avulla Kojamo voi tuoda aidosti parempaa kaupunkiasumista nopeasti muuttuvassa maailmassa. Kojamo muuttaa suomalaista yhteiskuntaa yhdessä asiakkaiden, yritysten, kaupunkien ja muiden toimijoiden kanssa.