Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 10 §:n mukainen ilmoitus: Finda Telecoms Oy:n omistus DNA:ssa on alittanut 30 prosenttia

DNA OYJ PÖRSSITIEDOTE 9.5.2018 klo 12:30

Ilmoitus omistusosuuden muutoksesta DNA Oyj:ssä - Finda Telecoms Oy

DNA Oyj on 9.5.2018 vastaanottanut Finda Telecoms Oy:ltä (Finda Oy:n kokonaan omistama tytäryhtiö) arvopaperimarkkinalain 9 luvun 5 §:n mukaisen ilmoituksen, jonka mukaan yhtiön omistus- ja ääniosuus DNA Oyj:ssä on alittanut 30 prosentin rajan.

Finda Telecoms Oy:n omistus laski 8.5.2018 tehtyjen kauppojen myötä 37 385 454 osakkeeseen, mikä vastaa 28,3 prosenttia DNA Oyj:n osakkeista ja äänimäärästä.

DNA Oyj:lla on yksi osakesarja, jossa kullakin osakkeella on yksi ääni. Osakkeiden kokonaismäärä on 132 303 500.

Lisätietoja:
Head of IR, Marja Mäkinen, DNA Oyj, 044 044 1262, marja.makinen@dna.fi
DNA:n viestintä, puh. 044 044 8000, viestinta@dna.fi

DNA OYJ

DNA Oyj on suomalainen tietoliikennekonserni, joka tarjoaa yhteydenpitoon, viihtymiseen ja työntekoon laadukkaita puhe, data- ja tv-palveluita. DNA on Suomen suurin kaapelioperaattori ja johtava maksu-tv-toimija sekä kaapeli- että antenniverkossa. Yritysten osalta DNA näkee keskeisenä kasvualueena ajasta ja paikasta riippumattoman uuden työn, joka mahdollistuu älykkäillä päätelaitteilla, monipuolisilla viestintäpalveluilla ja nopeilla yhteyksillä. DNA:n liikevaihto vuonna 2017 oli 886 miljoonaa euroa ja liiketulos 124 miljoonaa euroa. DNA:lla on yli 3,9 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Konserniin kuuluu myös DNA Kauppa, Suomen laajin matkapuhelimia myyvä myymäläketju. DNA:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Twitterissä @DNA_fi ja Facebookissa.