Jyske Invest Fund Management A/S ansætter ny direktør

Jyske Invest Fund Management A/S, som Investeringsforeningen Jyske Invest har indgået administrationsaftale med, har informeret foreningens bestyrelse om, at man har ansat Jan Houmann som ny direktør pr. 1. august.

Jan Houmann afløser direktør Bjarne Staael, der går på pension ved udgangen af juli måned.

Jan Houmann er 51 år, uddannet matematikøkonom og er afdelingsdirektør for administrationen i Jyske Bank koncernens kapitalforvaltningsaktiviteter, der omfatter henholdsvis Jyske Capital og Jyske Invest Fund Management A/S.

De seneste 23 år har Jan Houmann i Jyske Bank koncernen beskæftiget sig med en række forskellige ansvarsområder og ledelse inden for handel med værdipapirer og øvrige finansielle instrumenter. Siden 2007 har Jan Houmann haft primært fokus på kapitalforvaltning, og deltaget i den forretningsmæssige og strategiske udvikling for dette forretningsområde, samt beskæftiget sig indgående med samspillet mellem den finansielle lovgivning, forretning og strategi.

Henvendelser vedrørende denne meddelelse kan ske til bestyrelsesformand i Jyske Invest Fund Management A/S, Managing Director Hans Jørgen Larsen, tlf. 89 89 24 80.

Vedhæftet fil

20 - 2018 Selskabsmeddelelse - Ny direktør i Jyske Invest Fund Management A_S