Registrering af fusionen hos Erhvervsstyrelsen - aflysning af ekstraordinære generalforsamlinger den 11. juni 2018

Nasdaq Copenhagen A/S

Nikolaj Plads 6

Selskabsmeddelelse nr. 27.2018

Det meddeles hermed, at Erhvervsstyrelsen dags dato har foretaget endelig registrering af fusionen som vedtaget på Nordjyske Banks og Ringkjøbing Landbobanks ekstraordinære generalforsamlinger afholdt den 7. juni 2018, og Nordjyske Bank A/S er opløst i forbindelse hermed.

Da fusionen dermed er endelig gennemført, er den sidste handelsdag for aktierne i Nordjyske Bank A/S på Nasdaq Copenhagen fredag den 8. juni 2018. De nye aktier i Ringkjøbing Landbobank, der udstedes i forbindelse med fusionen, vil blive optaget til handel og officiel notering på Nasdaq Copenhagen den 11. juni 2018. Fusionsafviklingskørslen i VP SECURITIES finder sted tirsdag den 12. juni 2018 efter daglig opdatering i VP SECURITIES, og disse ændringer forventes at fremgå på aktionærdepoterne den efterfølgende dag.

De to ekstraordinære generalforsamlinger indkaldt af Nordjyske Bank til afholdelse den 11. juni 2018, hvor bankens aktionærer skulle have taget stilling til forslag om ophævelse af ejerloft og stemmeloft som led i det af Jyske Bank fremsatte købstilbud er aflyst som følge af fusionens gennemførelse.

Yderligere oplysninger

Eventuelle spørgsmål til denne meddelelse kan ske til formand Mads Hvolby på telefon 4053 2631.

Vedhæftet fil

27.2018 Registrering af fusionen og aflysning af generalforsamlinger