Get Laluan Penyaluran Analog baharu bertukar daripada FXO kepada SIP apabila anda bertukar kepada Semua IP


Untuk SMB yang memerlukan 8 penyaluran FXO untuk IP PBX mereka, Patton kini menawarkan menu baharu penyelesaian VoIP CPE. Get laluan boleh bertukar menjadi eSBC apabila syarikat bertukar kepada Semua IP.

SmartNode VoIP... Lebih daripada sekadar kata-kata!

GAITHERSBURG, Md., June 29, 2018 (GLOBE NEWSWIRE) -- Patton Electronics—pengeluar AS untuk penyelesaian UC, Awan dan pendayaan IoT untuk pembawa, syarikat dan rangkaian industri—hari ini mengumumkan keluarga baharu get laluan suara-atas-IP (VoIP) dan pengawal sempadan sesi syarikat (eSBC) sehingga 8 antara muka FXO disepadukan untuk syarikat kecil hingga medium (SMB).

Keluarga peranti penyaluran analog premis pelanggan SmartNode baharu tersebut memberikan kombinasi yang luwes sehingga lapan antara muka FXO, FXS dan BRI.

Model get laluan VoIP baharu Patton menawarkan ciri istimewa: Ia boleh bertukar menjadi eSBC.

Apabila sesebuah syarikat bertukar kepada rangkaian Semua IP dengan penyaluran SIP (dan bukannya penyaluran FXO ke PSTN), naik taraf kunci lesen akan mendayakan fungsi eSBC.

Bukan itu sahaja. Penyaluran FXO dan/atau BRI boleh kekal berfungsi untuk memberikan sokongan laluan jatuh balik kepada sistem telefon apabila sambungan Internet gagal (seperti kita semua tahu, biasanya pasti terjadi).

Patton Cloud akan membekalkan kunci lesen jarak jauh dan fungsi pengurusan elemen tambahan untuk semua peranti Patton. Patton Cloud akan dikeluarkan tidak lama lagi. Nantikan pengumummannya.
“Patton telah melakukan penyaluran CPE analog selama beberapa dekad,” kata Breton C.  Patton (Bret), pengurus produk. “Baru-baru ini, pelanggan setia dan rakan perniagaan kami telah meminta 8 peranti FXO. Kini mereka mendapatnya!”

Produk VoIP Patton baharu ini sesuai untuk…

  • Penyaluran talian pertama dengan sebarang SIP PBX pada premis, seperti 3CX, Avaya, Asterisk, RingCentral, Mitel, Panasonic dan banyak lagi
  • Telefoni IP yang tidak lapuk (dengan penyaluran analog) beserta laluan migrasi lancar ke penyaluran SIP atau telefoni dihoskan
  • Telefoni hibrid analog dan IP dengan penyaluran SIP dan sehingga 8 sambungan FXO analog kejadian PSTN, sokongan jatuh balik dan daya tahan hidup sistem
  • Sokongan sambungan untuk peranti lama: mesin faks, telefon analog, telefon BRI, dll.

Penyelesaian VoIP CPE SmartNode Patton disertakan dengan:

  • SN4140  Get laluan VoIP Analog 8-port– boleh dinaik taraf kepada eSBC
  • SN5540  Pengawal Sempadan Sesi Semua IP dengan 8 FXS/FXO analog untuk sambungan peranti lama dan/atau Sokongan Jatuh Balik PSTN
  • SN5550  eSBC FXS/FXO/BRI-So hibrid 12-panggilan dan Penghala

Dalam berita berkaitan, Patton baru-baru ini mengumumkan perkongsian perniagaan baharu dengan pengedar Kanada, GENTEK.



            

Contact Data