Kojamo Oyj: Kojamo Oyj siirtää puolivuosikatsauksen julkaisuajankohtaa - uusi ajankohta on 24.8.2018

Kojamo Oyj:n pörssitiedote 14.8.2018 klo 16.00

Kojamo Oyj siirtää puolivuosikatsauksensa 2018 julkaisuajankohtaa perjantaille 24.8.2018 klo 8.00. Puolivuosikatsaus ja esitysmateriaalit ovat tällöin saatavilla yhtiön kotisivuilla osoitteessa https://kojamo.fi/sijoittajat/. Kojamo on aiemmin ilmoittanut, että puolivuosikatsaus julkistetaan 23.8.2018.

Kojamo järjestää tiedotustilaisuuden audiocast-muodossa 24.8.2018 klo 11.00. Audiocastissa esiintyvät Kojamon toimitusjohtaja Jani Nieminen ja talousjohtaja Erik Hjelt. Tilaisuus pidetään englanniksi.

Audiocast-lähetys tallennetaan ja se on myöhemmin saatavilla yhtiön verkkosivuilla  https://kojamo.fi/sijoittajat/tiedotteet-ja-julkaisut/taloudelliset-raportit/.

Tiedotustilaisuuteen voi osallistua osoitteessa: https://kojamo.videosync.fi/2018-h1-results.

Tiedotustilaisuuteen voi osallistua myös puhelimitse soittamalla numeroon:

FI: +358 9 8171 0495
UK: +44 20 3194 0552
SE: +46 8 5664 2702
US: +1 855 7161 597

Jani Nieminen, Kojamon toimitusjohtaja, +358 20 508 3201
Erik Hjelt, Kojamon talousjohtaja, +358 20 508 3225

Jakelu
Keskeiset tiedotusvälineet

Kojamo on Suomen suurin yksityinen asuntosijoitusyhtiö ja vuokra-asumisen rohkea uudistaja. Tehtävämme on luoda parempaa kaupunkiasumista. Toimimme Suomen merkittävimmissä kasvukeskuksissa ja Lumo-brändimme tarjoaa vuokra-asumista sekä uudenlaisia palveluita kaupunkiasumiseen. Kehitämme aktiivisesti sijoituskiinteistöjemme arvoa ja määrää rakennuttamalla uutta ja kehittämällä olemassa olevaa kiinteistökantaa. Haluamme olla asumisen edelläkävijä ja asiakkaan ykkösvalinta. Kojamon osake on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n päälistalla.