Kuntien Tiera valitsi Innofactorin toimistoviestintäpalveluiden ensisijaiseksi toimittajaksi

Innofactor Oyj:n Pörssitiedote 19.9.2018 klo 14.45

Kuntien Tiera Oy on valinnut julkisen hankinnan kilpailutuksessa Innofactorin ensisijaiseksi toimittajaksi toimittamaan Microsoft SharePoint ja Microsoft Dynamics 365 -palveluita. Hankinnan tavoitteena on mahdollistaa parhaimmat asiantuntijaresurssit kuntatoimijoiden käyttöön Microsoft Dynamics 365 ja Microsoft SharePoint -ratkaisujen käyttöönoton ja ylläpidon osalta. Tieran omistajat voivat ostaa hankinnan mukaisia palveluita kyseisiltä osa-alueilta suoraan Innofactorilta tarjouksen mukaisin hinnoin ilman erillistä kilpailutusta. Vaihtoehtoisesti Tieran omistajat voivat järjestää minikilpailutuksen, johon otetaan mukaan Innofactorin lisäksi yhdestä kahteen kyseisessä osa-alueessa parhaiten menestynyttä tarjoajaa.

Hankintaan sisältyvät valittujen toimittajien valmiit ja Tieran kanssa yhdessä kehittämät lisäarvopalvelut, jotka tuovat tilaajan asiakkaille lisäarvoa tavanomaisten Microsoft-tuotteiden lisäksi. Puitesopimuksen kesto on neljä vuotta. Asiakkaan ilmoittama hankinnan arvioitu arvonlisäveroton kokonaisarvo yhteensä ostettaville palveluille on 2 miljoonaa euroa.

”Olemme ylpeitä voidessamme toimittaa Tieran asiakaskunnalle moderneja Microsoft-teknologiaan perustuvia ratkaisuja. Kauppa on meille merkittävä ja vahvistaa entisestään Innofactorin asemaa kuntien ja kaupunkien IT-ratkaisujen toimittajana Suomessa”, toteaa Innofactorin toimitusjohtaja Sami Ensio.

Kuntien Tiera Oy on kuntasektorin täysin omistama palveluyhtiö. Tieran omistajina on yli 200 kuntaa, noin 50 kuntayhtymää ja kuntaomisteista osakeyhtiötä sekä Kuntaliitto. Tiera kehittää kuntasektorin ICT-palveluja verkostomaisesti yhteistyössä kuntien sekä muiden julkisten ja kaupallisten toimijoiden kanssa. Tiera toteuttaa palvelut kuntatoimijoille kilpailutettujen palveluntuottajien avulla omistaja-asiakkaiden ostovoimaa hyödyntäen.

Päätös on lainvoimainen hankintalain mukaisen valitusajan päätyttyä.

Espoossa 19.9.2018

INNOFACTOR OYJ

Sami Ensio, toimitusjohtaja

Lisätietoja:
Sami Ensio, toimitusjohtaja
Innofactor Oyj
Puh. 050 584 2029

Jakelu:
NASDAQ Helsinki
Keskeiset mediat
www.innofactor.fi

Innofactor