Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 5 §:n mukainen liputusilmoitus

TECHNOPOLIS OYJ                    PÖRSSITIEDOTE                    17.10.2018 klo 8.45

Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 5 §:n mukainen liputusilmoitus

Technopolis Oyj (”Technopolis”) on 16.10.2018 vastaanottanut arvopaperimarkkinalain (”AML”) 9 luvun 5 §:n mukaisen liputusilmoituksen Kildare Holdings, Ltd:ltä. Ilmoituksen mukaan Kildare Nordic Acquisitions S.à r.l. on toteuttanut vapaaehtoisen julkisen käteisostotarjouksensa kaikista Technopoliksen liikkeeseen lasketuista ja ulkona olevista osakkeista, jotka eivät ole Technopoliksen tai sen tytäryhtiöiden hallussa. Kildare Nordic Acquisitions S.à r.l. on lisäksi ostanut Technopoliksen osakkeita markkinaostoilla (mukaan lukien kaupoilla, joiden selvitys on vielä vireillä). Ilmoituksen mukaan Kildare Holdings, Ltd:n välillisesti omistamien (Kildare Nordic Acquisitions S.à r.l:n suoraan omistamien) Technopoliksen osakkeiden ja äänten yhteismäärä on noussut noin 92,70 prosenttiin kaikista Technopoliksen osakkeista ja äänistä.

Technopoliksella on yksi osakesarja ja kullakin osakkeella on yksi ääni. Technopoliksen kokonaisosake- ja ‑äänimäärä on 158 793 662 osaketta.

Liputusvelvollisen Kildare Holdings, Ltd:n kokonaisosuus:

% osakkeista ja äänistä (A)% osakkeista ja äänistä rahoitusvälineiden kautta (B)Yhteenlaskettu %-osuus (A+B)
Osuus liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeen92,70 %092,70 %
Edellisessä liputusilmoituksessa ilmoitettu osuus---

Tiedot omistus- ja ääniosuudesta liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeen:

A: Osakkeet ja äänet:

Osakesarja / osakelaji

ISIN-koodi
Osakkeiden ja äänten lukumääräOsakkeiden ja äänten %-osuus
Suora
(AML 9:5)
Välillinen