Rush Factory Oyj:n hallitus on päättänyt pidentää yhtiön 19.10.2018 julkistetun osakeannin merkintäaikaa osakeannin ehtojen mukaisesti

Lehdistötiedote

EI JULKAISTAVAKSI TAI LEVITETTÄVÄKSI SUORAAN TAI VÄLILLISESTI YHDYSVALLOISSA TAI MISSÄÄN MUUSSA VALTIOSSA, JOSSA JULKAISEMINEN TAI LEVITTÄMINEN OLISI LAINVASTAISTA.

Rush Factory Oyj:n osakeannin merkintäaikaa pidennetään

Rush Factory Oyj:n (”Rush Factory” tai ”Yhtiö”) hallitus on päättänyt pidentää yhtiön 19.10.2018 julkistetun osakeannin (”Osakeanti”) merkintäaikaa Osakeannin ehtojen mukaisesti. Osakeantia pidennetään yleisöannin ja instituutioannin osalta päättymään 9.11.2018 klo 16:30.

Osakeannin uusi aikataulu

• Osakeanti päättyy 9.11.2018 kello 16.30.
  • Yhtiö tiedottaa Osakeannin tuloksesta arviolta 13.11.2018.
  • Osakeannissa merkityt uudet osakkeet merkitään kaupparekisteriin arviolta 13.11.2018.
  • Listautumisannin Osakkeet toimitetaan arvo-osuustileille 14.11.2018.
  • Kaupankäynnin First North Finland -markkinapaikalla odotetaan alkavan arviolta 16.11.2018.

Huomautus

Tämä tiedote ei ole arvopaperimarkkinalaissa (746/2012) tarkoitettu esite. Tiedote ei sisällä tarjousta, tarjouspyyntöä tai sijoitusneuvoa Rush Factory Oyj:n (”Rush” tai ”Yhtiö”) osakkeiden tai muiden arvopaperien hankkimisesta tai merkitsemisestä, eikä arvopapereita myydä alueilla, joilla kyseisten arvopapereiden tarjoaminen, hankinta tai myynti olisi lainvastaista ennen niiden rekisteröintiä taikka rekisteröintivelvollisuutta koskevan poikkeuksen tai muun kyseisten alueiden arvopaperilakien mukaisen hyväksynnän saamista.

Yhtiön osakkeeseen sijoittamiseen liittyy useita riskejä. Liiketoimintaan liittyvistä riskeistä monet kuuluvat Yhtiön liiketoiminnan luonteeseen ja toimintaympäristöön ja voivat olla merkittäviä. Mikäli sijoittaja harkitsee sijoittamista Yhtiön osakkeisiin, sijoittajan tulee ennen mahdollisen sijoituspäätöksen tekemistä tutustua Yhtiön julkistamaan tarjous- ja yhtiöesitteeseen, joka on saatavilla Yhtiön internetsivuilta osoitteesta www.rushfactory.fi/listautuminen ja merkintäpaikan verkkosivustolta osoitteesta www.nordnet.fi/rush.

JAKELU:

www.rushfactory.fi

Lisätietoja antaa

Markus Niemelä

markus@rushfactory.fi

Mika Metsämäki

Kaupallinen johtaja

mika@rushfactory.fi

Rush Factory Oyj

Rush Factory on kansainvälinen elämystehdas, joka kehittää ja toteuttaa ainutlaatuisia tapahtuma- ja elämyskonsepteja. Raumalta lähtöisin olevan Rush Factoryn kansainväliset hyvinvointipainotteiset liikunta- ja elämystapahtumakiertueet ovat tarjonneet hauskanpitoa ja unohtumattomia elämyksiä jo yli 400 000 asiakkaalle vuodesta 2015 alkaen. Rush Factoryn kasvua ja liiketoimintaa tukee Yhtiön liiketoimintamalli, joka haastaa alan perinteisiä toimintamalleja ratkomalla tyypillisiä tapahtumatuotannon ja toteutuksen ongelmakohtia mm. vähentämällä ulkoistamisen aiheuttamia riskejä ja kustannuksia, sekä olemalla riippumaton tapahtumapaikasta tai esiintyjästä. Tämän lisäksi Rush Factoryn liiketoiminnan liikkuva luonne ja kyky tuoda ainutlaatuisia tapahtumaelämyksiä sinne missä asiakkaat ovat, mahdollistavat sen riippumattomuuden markkinoiden suhdanteista.