Ledende medarbejderes transaktioner

Selskabsmeddelelse nr. 22/2018

8. november 2018

For yderligere information kontakt venligst:
Martin Riise, Senior Director, Investor Relations, Tlf: +45 5339 2250
Camilla Lercke, Head of Media Relations, Tel: +45 5339 2384

Om Chr. Hansen
Chr. Hansen er en førende global bioscience-virksomhed, som udvikler naturlige ingredienser til fødevare-og kosttilskudsbranchen, den farmaceutiske industri og landbrugssektoren. Vi udvikler og fremstiller kulturer, enzymer, probiotika og naturlige farver til en lang række føde-, konfekture- og drikkevarer, kosttilskud samt dyrefoder og plantebeskyttelse. Vores produktinnovation er baseret på over 30.000 mikrobielle stammer – vi omtaler dem gerne som ”gode bakterier”. Vores løsninger sætter fødevarevirksomheder i stand til at producere mere med mindre – og samtidig mindsker de brugen af kemikalier og andre syntetiske tilsætningsstoffer – hvilket gør vores produkter yderst aktuelle. Vi har leveret værdi til vores partnere – og dermed også til forbrugere over hele verden – i mere end 140 år. Vi er stolte af, at over 1 mia. mennesker hver dag forbruger produkter, som indeholder vores naturlige ingredienser.

Nr  22 2018 Ledende medarbejderes transaktioner Nr 22 bilag_2018-11-07_Transaktionsdetaljer