Udsættelse af fusion af afdeling Emerging Markets Virksomhedsobligationer 2018 KL og afdeling Emerging Markets Obligationer KL - begge afdelinger under Investeringsforeningen BankInvest

Copenhagen, Nov. 22, 2018 (GLOBE NEWSWIRE) --

I forlængelse af børsmeddelelser af 2. og 9. november 2018 om udsættelse af fusion af afdeling Emerging Markets Virksomhedsobligationer 2018 KL (SE-nr. 34185484) og andelsklasse A i afdeling Emerging Markets Obligationer KL (SE-nr. 12115814) med den førstnævnte afdeling som ophørende afdeling og den sidstnævnte afdeling som fortsættende afdeling, begge afdelinger under Investeringsforeningen BankInvest, er der fortsat tekniske problemer i det danske marked som følge af implementering af TARGET2-Securities (T2S).

Ny opgørelsesdag fastsættes derfor til den 3. december 2018 (senest fastsat til den 23. november 2018).

Ombytning vil som følge heraf finde sted den 6. december 2018 (senest fastsat til den 28. november 2018).

Eventuelle spørgsmål til denne meddelelse kan rettes til COO Kurt Hangaard, tlf. nr. 77 30 90 00.

BI Management A/S

Malene Ehrenskjöld