Victoria Properties A/S : Fondsbørsmeddelelse nr. 273 - Periodemeddelelse for 3. kvartal 2018

Periodemeddelelse for 3. kvartal 2018

Victoria Properties A/S

København, 30. november 2018

Fondsbørsmeddelelse nr. 273

Periodens resultat

Victoria Properties A/S realiserede en omsætning på 0,3 mio. kr. og et resultat før skat på -0,5 mio. kr. i perioden 01.01.2018-30.09.2018. Udlejningsprocenten for selskabets ejendomme er blevet forbedret i 3. kvartal.

Egenkapitalen for Victoria Properties A/S udgør 11,0 mio. kr. pr. 30. september 2018.

Begivenheder efter periodens udløb

Victoria Properties A/S har den 10. oktober 2018 modtaget beslutning om fremsættelse af betinget, frivilligt tilbud fra Gefion Group A/S mod et kontant vederlag på DKK 2,00 pr. aktie med en nominel værdi af DKK 1,00. Dette er meddelt separat i fondsbørsmeddelelse nr. 269. I forlængelse af beslutningen har Gefion Group A/S den 07. november 2018 offentliggjort tilbudsdokument og acceptblanket i henhold til § 4, stk. 2, i bekendtgørelse nr. 1171/2017 om overtagelsestilbud, som meddelt separat i fondsbørsmeddelelse nr. 271, og bestyrelsen i Victoria Properties A/S har den 19. november 2018 offentliggjort sin redegørelse for tilbuddet i henhold til § 22 i bekendtgørelse nr 1171/2017 om overtagelsestilbud i fondsbørsmeddelelse nr. 272.

Forventninger til 2018

For år 2018 forventer Victoria Properties A/S, som tidligere udmeldt, et positivt resultat.

For yderligere information: kontakt Victoria Properties A/S, Adm. Direktør Rasmus Bundgaard, tlf. nr. 2810 3987 / rb@victoriaproperties.dk

Vedhæftet fil

Fondsbørsmeddelelse nr. 273 - Periodemeddelelse for 3. kvartal 2018.pdf