Fellow Financen joukkorahoitusalustalla lainoja rahoitettiin marraskuussa 17,7 milj. eurolla

Marraskuussa Fellow Financen lainasijoittajat rahoittivat yritys- ja vertaislainoja ennätyksellisesti yhteensä noin 17,7 miljoonalla eurolla. Kumulatiivinen välitettyjen lainojen määrä ylitti 342 milj. euron rajapyykin ja sijoittaja-asiakkaiden määrä kasvoi yli 400 uudella lainasijoittajalla marraskuun aikana yhteensä 10 407 lainasijoittajaan. Reaaliaikaiset tilastot ovat saatavilla sivulla: www.fellowfinance.fi/sijoittajalle/sijoittajalle-tilastot tai kirjautumalla Fellow Financen verkkopalveluun.

Fellow Finance Oyj on vuonna 2014 toimintansa aloittanut kansainvälisesti toimiva, kasvuhakuinen joukkorahoituspalveluita tarjoava fintech-konserni. Yhtiön liiketoiminnan kannalta keskeisin sen tarjoamista palveluista on Yhtiön ylläpitämä Pohjoismaiden johtava¹ lainamuotoinen joukkorahoitus- ja vertaislaina-alusta, jota on käyttänyt jo yli 480 000 asiakasta noin 50 maasta. Fellow Finance Oyj:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa ja yhtiö on listattu Nasdaq First North Finland -markkinapaikalle. Yhtiöllä on noin 2900 osakkeenomistajaa. Lue lisää: www.fellowfinance.fi.

¹Välitetyn rahoituksen määrällä mitattuna 31.10.2018. Lähde: Altfi Data (tiedot haettu 31.10.2018)

Lisätietoja antaa:

Jouni Hintikka, toimitusjohtaja, Fellow Finance, jouni.hintikka@fellowfinance.fi, puh. +358 40 585 5009

Hyväksytty neuvonantaja:
Evli Pankki Oyj, puh. +358 40 579 6210