SSH.COM ja Wipro aloittavat yhteistyön SSH-avaintenhallinnassa

Allianssissa yhdistyy SSH.COM:in ainutlaatuinen Universal SSH Key Manager® -tuote ja Wipron globaali läsnäolo ja projektien toteutusvoima

GARTNER IDENTITY AND ACCESS MANAGEMENT SUMMIT, LAS VEGAS – 4.12.2018 – SSH.COM ja Fujitsu ovat solmineet yhteistyösopimuksen, jonka perusteella Fujitsu alkaa tarjota SSH.COM:in kehittämää PrivX® Cloud Access Gateway -tuotetta osana pilvipohjaista identiteetin- ja pääsynhallintapalveluaan (IDaaS).

SSH.COM ja Wipro Limited ovat solmineet yhteistyösopimuksen, jonka myötä Wipro myy ja toimittaa maailmanlaajuisesti SSH.COM:in kehittämää ja markkinoiden johtavaa SSH-avaintenhallintaratkaisua Universal SSH Key Manageria (UKM) suurasiakkaille. Yhteistyön tärkeimpiä asiakashyötyjä ovat:

• Wipron globaali jalanjälki ja vahva ohjelmistoprojektien toteutusvoima
  • UKM:n laajempi globaali saatavuus hallinnoituna palveluna
  • Entistä suurempi määrä asiantuntevia konsultteja turvakriittisten asennusten toteuttamiseen ja hallitsemiseen
  • UKM on nyt kiinteä osa maailmanlaajuisesti merkittävän teknologia-, konsultointi- ja liiketoimintaprosessipalveluiden toimittajan tietoturvavalikoimaa

Ensimmäiset yhteiset asiakasprojektit ovat jo käynnissä, ja yrityksillä on yhteisiä asiakkuuksia finanssi- ja teknologiasektoreilla.

Tämä globaali strateginen yhteistyösuhde kasvattaa entisestään UKM-tuoteperheen kysyntää. UKM on markkinoilla ainutlaatuinen, sillä se on kattavin ja vähiten infrastuktuurimuutoksia vaativa ratkaisu, joka automaattisesti löytää, ottaa käyttöön, kierrättää, poistaa ja valvoo SSH-avaimia. UKM:n automatisoidut työnkulut vähentävät riskejä, parantavat säädöstenmukaisuutta ja säästävät sekä työtä että rahaa. UKM on markkinoiden kustannustehokkain avaintenhallintaratkaisu, jota käyttävät monet Fortune 100 -yritykset, kuten suuret finanssitalot, vähittäiskauppiaat ja energiayritykset sekä monet valtionhallinnon yksiköt maailmanlaajuisesti.

UKM:n avaintoimintoja ja asiakashyötyjä ovat:

• Tietoturvariskien pienentyminen
  • UKM on markkinoiden helpoiten asennettava ja kustannustehokkain ratkaisu
  • UKM tarjoaa koko yrityksen kattavan näkyvyyden ja hallinnan SSH-protokollan käyttöön
  • UKM:n avulla yritykset voivat kokonaan automatisoida SSH-avainten hallinnan
  • UKM havaitsee järjestelmämuutokset ja reagoi käytäntöjen vastaiseen toimintaan
  • UKM varmistaa tietoturvakäytäntöjen noudattamisen ja tuottaa tarvittavat raportit helposti

“Yhteistyössä Wipron kanssa pystymme tarjoamaan UKM:ää entistä laajemmalle joukolle asiakkaita. Meillä on yhteinen visio siitä, miten autamme asiakkaita turvaamaan heidän tärkeät digitaaliset resurssinsa, ja kyvykkyytemme täydentävät toisiaan”, sanoo SSH.COM:in Chief Customer Officer Sami Ahvenniemi. ”Kumppanuutemme ansiosta asiakkaamme saavat samassa paketissa UKM:n tekniset ja kustannushyödyt ja Wipron globaalin jalanjäljen ja toteutusvoiman sekä yrityksen kokemuksen hallinnoitujen palvelujen tarjoamisesta maailman vaativimmille asiakkaille.”

SSH Communications Security
SSH.COM auttaa yrityksiä hallitsemaan ja turvaamaan digitaalista ydintään – kriittistä dataa, sovelluksia ja palveluita. Yli 3000 asiakkaamme joukossa on 40% Fortune 500 -yrityksistä, monet maailman johtavista rahoitusalojen yrityksistä ja johtavia yrityksiä monilta muilta toimialoilta. Autamme asiakkaitamme menestymään pilviaikakaudella tarjoamalla kitkattomia pääsynhallintaratkaisuja, jotka minimoivat pääsyoikeuksiin liittyvät riskit. SSH.COM myy sovelluksiaan maailmanlaajuisesti verkossa, toimipisteiden kautta sekä kattavan myyntipartneriverkoston avulla. Yhtiön osakkeet (SSH1V) on listattu Helsingin pörssissä. Lisätietoja meistä löydät Internet-osoitteestamme www.ssh.com.

Lisätietoja:
Simo Karkkulainen, CMO