SSH COMMUNICATIONS SECURITY OYJ:N TALOUDELLISET TIEDOTTEET VUONNA 2019

Vuoden 2019 aikana SSH Communications Security Oyj julkistaa taloudellisia tiedotteita seuraavasti:

• Vuoden 2018 tilinpäätöstiedote: 12.2.2019
  • Vuoden 2018 vuosikertomus: viikko 9
  • Osavuosikatsaus tammi-maaliskuu (Q1): 17.4.2019
  • Osavuosikatsaus tammi-kesäkuu (Q2): 17.7.2019
  • Osavuosikatsaus tammi-syyskuu (Q3): 23.10.2019

SSH Communications Security Oyj:n varsinainen yhtiökokous suunnitellaan pidettäväksi tiistaina 26.3.2019 Helsingissä.

SSH Communications Security Oyj noudattaa 30 päivän hiljaista jaksoa (ns. silent period) ennen osavuosikatsauksen ja tilipäätöstiedotteen julkistamista.

SSH Communications Security Oyj

Niklas Nordström
talousjohtaja

Lisätietoja:
Niklas Nordström, talousjohtaja, puh. +358 50 5410543

Jakelu:
www.ssh.com

SSH Communications Security
SSH Communications Security suunnittelee ja toimittaa yrityskäyttöön vaativia tietoturvaratkaisuja, jotka valvovat, säätelevät, ja automatisoivat turvattuja yhteyksiä liiketoimintakriittiseen informaatioon. Yhtiö on maailmanlaajuiseksi standardiksi muodostuneen SSH-protokollan alkuperäinen keksijä. Vaativat asiakkaat ympäri maailman luottavat ratkaisuihin liiketoimintojensa suojauksessa, toimintakulujensa optimoinnissa, ja tietoturvariskiensä hallinnassa. Yhtiö toimii maailmanlaajuisesti, ja ylläpitää toimipisteitä Helsingin pääkonttorin ja myyntipartneriverkoston lisäksi Pohjois-Amerikassa, Manner-Euroopassa, sekä Aasiassa. Yhtiön osakkeet (SSH1V) on listattu Helsingin pörssissä. Lisätietoja meistä löydät Internet-osoitteestamme www.ssh.com.