Offentliggørelse af antal investorer, formue samt prospekt og central investor­information - Værdipapirfonden BankInvest

København, Dec. 12, 2018 (GLOBE NEWSWIRE) --

Værdipapirfonden BankInvest blev etableret den 17. september 2018. Den 14. december 2018 bliver 8 afdelinger under Kapitalforeningen BankInvest overflyttet til Værdipapirfonden BankInvest. Disse 8 afdelinger optages til handel på Nasdaq Copenhagen A/S under Værdipapir­fonden BankInvest med første handelsdag den 17. december 2018.

Formuen og antal investorer i de 8 afdelinger (under Kapitalforeningen BankInvest) udgør pr. 12. december 2018 følgende:

AfdelingAntal Investorer pr. 12/12-2018Formue pr. 12/12-2018
Optima 10 KL1.208455.901.900
Optima 30 KL1.902661.525.900
Optima 55 KL1.684407.736.800
Optima 75 KL673100.522.900
Optima 10  Akk. KL2.361299.603.000
Optima 30  Akk. KL556454.552.700
Optima 55  Akk. KL3.602672.264.500
Optima 75  Akk. KL2.619 230.396.700

Vedhæftet offentliggøres desuden prospekt for Værdipapirfonden BankInvest, c/o BI Management A/S, Sundkrogsgade 7, 2100 København Ø, tlf. 77309000.

Prospekt og central investorformation kan downloades fra www.bankinvest.dk eller rekvireres ved henvendelse til BI Management A/S, Sundkrogsgade 7, 2100 København Ø, tlf. 77 30 90 00.

BI Management A/S

Malene Ehrenskjöld