Technopolis Oyj:n vähemmistöosakkeiden lunastamista koskevaan välimiesmenettelyyn on määrätty kolme välimiestä

TECHNOPOLIS OYJ                    PÖRSSITIEDOTE                    20.12.2018 klo 18.15

TÄTÄ PÖRSSITIEDOTETTA EI SAA JULKAISTA TAI MUUTOIN LEVITTÄÄ KOKONAAN TAI OSITTAIN, SUORAAN TAI VÄLILLISESTI AUSTRALIASSA, KANADASSA, KIINAN KANSANTASAVALLAN ERITYISHALLINTOALUEELLA HONGKONGISSA, JAPANISSA, UUDESSA-SEELANNISSA TAI ETELÄ-AFRIKASSA TAI NÄIHIN MAIHIN TAI MILLÄÄN SELLAISELLA ALUEELLA TAI MIHINKÄÄN SELLAISELLE ALUEELLE, JOSSA OSTOTARJOUS OLISI SOVELTUVAN LAIN VASTAINEN.

Technopolis Oyj (”Technopolis”) tiedotti 17.10.2018, että Kildare Nordic Acquisitions S.à r.l (”Kildare”) on käynnistänyt Technopoliksen vähemmistöosakkeita koskevan lunastusmenettelyn aloittamalla osakeyhtiölaissa tarkoitetun välimiesmenettelyn saadakseen omistukseensa kaikki Technopoliksen ulkona olevat osakkeet.

Kildare on tänään saanut tiedon, että Keskuskauppakamarin lunastuslautakunta on määrännyt kolmijäsenisen välimiesoikeuden muiden kuin Kildaren omistuksessa olevien Technopoliksen ulkona olevien osakkeiden lunastamista koskevaan lunastusmenettelyyn. Välimiesoikeuden muodostavat asianajaja Niina Palaja (puheenjohtaja), professori Matti J. Sillanpää ja KTT Harri Seppänen.

Technopolis Oyj

Lisätietoja:

Outi Raekivi, lakiasiainjohtaja, puh. 050 303 9393

Technopolis on työympäristöjen asiantuntija. Tarjoamme tehokkaita ja joustavia toimitiloja, coworking-tiloja ja niihin liittyviä palveluita. Hoidamme kaiken työtilojen suunnittelusta sekä aula- ja kokouspalveluista ravintoloihin ja siivoukseen. Olemme sitoutuneet asiakastyytyväisyyteen ja omistaja-arvon kasvattamiseen. Meillä on 17 kampusta, joissa toimii 1 600 asiakasyritystä ja niiden 50 000 työntekijää seitsemässä maassa Pohjoismaissa ja Itämeren alueella. Technopolis Oyj (TPS1V) on listattu Nasdaq Helsinkiin. www.technopolis.fi