Lantronix akan Membuat Pembentangan di Persidangan Pertumbuhan Needham Tahunan yang Ke-21 pada 16 Januari 2019


IRVINE, Calif., Jan. 05, 2019 (GLOBE NEWSWIRE) -- Lantronix, Inc. (“Syarikat”) (NASDAQ: LTRX), penyedia global untuk penyelesaian akses dan pengurusan data selamat Internet Benda (IoT) dalam industri, hari ini mengumumkan bahawa Presiden dan CEO, Jeff Benck dan CFO, Jeremy Whitaker akan membentangkan gambaran keseluruhan perniagaan syarikat di Persidangan Pertumbuhan Needham Tahunan yang Ke-21 pada 16 Januari 2019, 8:20 AM Masa Pasifik (11:20 AM Masa Timur) bertempat di Lotte New York Palace Hotel, Bandar New York, NY. Siaran langsung web dan salinan slaid pembentangan Syarikat akan tersedia di bahagian hubungan pelabur pada laman web Syarikat di www.lantronix.com. Pengurusan juga akan mengadakan perjumpaan satu dengan satu bersama dengan pelabur dan penganalisis institusi sepanjang persidangan tersebut.

Pelabur yang akan menghadiri persidangan dan ingin bertemu pihak pengurusan Lantronix boleh menghubungi Shahram Mehraban di investors@lantronix.com.

Perihal Lantronix  
Lantronix, Inc. ialah penyedia global untuk akses data selamat dan penyelesaian pengurusan aset Internet Benda (IoT). Misi kami ialah untuk menjadi pembekal peneraju penyelesaian IoT yang membolehkan syarikat lain memudahkan penciptaan, pelancaran dan pengurusan projek IoT secara dramatik sambil menyediakan akses selamat kepada data untuk aplikasi dan orang ramai.

Dengan pengalaman lebih daripada dua dekad dalam mencipta teknologi mesin ke mesin (M2M) yang kukuh, Lantronix ialah inovator dalam membolehkan pelanggan kami membina model perniagaan yang baru dan menggunakan kemungkinan Internet Benda. Penyelesaian sambungan kami dilancarkan dalam berjuta-juta mesin yang berfungsi untuk pelbagai jenis industri, termasuk industri, perubatan, keselamatan, pengangkutan, runcit, kewangan, persekitaran dan kerajaan.

Lantronix beribu pejabat di Irvine, California. Untuk maklumat lanjut, lawati www.lantronix.com.
Ketahui lebih lanjut di blog Lantronix, www.lantronix.com/blog, menampilkan perbincangan dan kemas kini industri. Untuk mengikuti Lantronix di Twitter, sila lawati www.twitter.com/Lantronix. Lihat pustaka video YouTube kami di www.youtube.com/user/LantronixInc atau hubungi LinkedIn kami di www.linkedin.com/company/lantronix.

Hubungan Media, Penganalisis dan Pelabur Lantronix:           
Shahram Mehraban
VP, Pemasaran
media@lantronix.com
investors@lantronix.com 
949-453-7175

© 2019 Lantronix, Inc. Hak cipta terpelihara.