Seluxit får millionordre på leverance til Smart Meters - Selskabsmeddelelse 4

MÅ IKKE OFFENTLIGGØRES, DISTRIBUERES ELLER UDLEVERES HELT ELLER DELVIST, DIREKTE ELLER INDIREKTE, I ELLER TIL USA, AUSTRALIEN, CANADA ELLER JAPAN

Seluxit får millionordre på leverance til Smart Meters

Selskabsmeddelelse nr. 4-2018/2019
Aalborg, 9. januar 2019

Seluxit har indgået aftale om leverance af IoT-teknologi til Smart Meter, med en værdi på DKK 4 - 5 mio..

CEO Daniel Lux, Seluxit siger:

” Siden børsnoteringen har vi gået målrettet efter at levere de resultater, som vi har beskrevet i vores vækstplan. Vi er nu glade for at fortælle, at vi har fået en ordre fra en af Seluxits eksisterende kunder på levering af IoT-teknologi til Smart Meters. Den væsentligste del af ordren forventes at blive leveret i regnskabsåret 2018/19 og ordren forventes at genere en omsætning på mellem DKK 4 og 5 mio.. Hermed udbygger vi vores position som leverandør af Internet of Things til Smart Meters, og vi er på vej til at sikre en væsentlig del af vores forventning til omsætningen for det kommende år. Ordren ændrer ikke på de af Seluxit i virksomhedsbeskrivelse af 18. oktober 2018 udmeldte omsætnings- og resultat forventninger til regnskabsåret 2018/19”.

Yderligere oplysninger: CEO Daniel Lux

Seluxit A/S
Hjulmagervej 32B
9000 Aalborg
E-mail: investor@seluxit.com
Web: www.seluxit.com
CVR/VAT nr. 29 388 237
Certified Adviser:
Norden CEF ApS, V/ John Norden
Kongevejen 365,
2840 Holte
E-mail: jn@nordencef.dk
Web: www.nordencef.dk
CVR/VAT nr. 31 933 048

Om Seluxit:
Seluxit er en Tech virksomhed indenfor Internet of Things, etableret i 2006 og optaget på Nasdaq First North i november 2018.

Seluxit hjælper virksomheder med at koble fysiske produkter til Internettet

• Kunderne er store internationale koncerner med milliardomsætning
  • Driftsresultatet har været positivt hvert år siden etableringen
  • Teknologisk førerskab er skabt gennem målrettede investeringer i udvikling