Kotipizza Group Oyj: Kotipizza Group Oyj:n taloustiedottaminen

Kotipizza Group Oyj

Pörssitiedote 14.2.2019, klo 14.45 (EET)

Kotipizza Group Oyj julkaisee jatkossa ainoastaan puolivuosikatsauksen ja tilinpäätöstiedotteen. Aiemmin ilmoitetusta poiketen yhtiö julkaisee tulevat taloudelliset tiedotteet seuraavasti:

Tilinpäätöstiedote 2018–19: keskiviikkona 20.3.2019 klo 9.00
Tilinpäätös 2018–19: keskiviikkona 24.4.2019 klo 9.00
Puolivuosikatsaus (helmikuu–heinäkuu 2019): torstaina 26.9.2019 klo 9.00
Tilinpäätöstiedote 2019–20: torstaina 26.3.2020 klo 9.00

Kotipizza Group Oyj

Tommi Tervanen, toimitusjohtaja

Lisätietoja antavat:
Tommi Tervanen, toimitusjohtaja

Timo Pirskanen, talous- ja varatoimitusjohtaja

Kotipizza Group lyhyesti

Kotipizza on suomalainen, vuonna 1987 perustettu pizzaketju, jolla oli tilikauden 2017 lopussa 266 ravintolaa. Kotipizza-ketjun ravintoloiden myynti tilikaudella 2017 oli 106,3 miljoonaa euroa. Kotipizza-ketju ja sitä hallinnoiva Kotipizza Oyj ovat osa Kotipizza Groupia, johon kuuluvat lisäksi hankinta- ja logistiikkayritys Helsinki Foodstock Oy, meksikolaistyyppistä Chalupa-ravintolaketjua hallinnoiva Chalupa Oy, Social Burgerjoint -ravintolaketjua hallinnoiva The Social Burger Joint Oy sekä kansainvälisille markkinoille suunnattu No Pizza -ravintolakonsepti, jonka ensimmäinen ravintola avattiin kesäkuussa 2018.

Tilikaudella 2017 Helsinki Foodstockin liikevaihto oli 64,2 miljoonaa euroa ja Chalupa-ketjun ravintoloiden myynti 1,86 miljoonaa euroa. Kotipizza Group
-konsernin vertailukelpoinen liikevaihto samalla ajanjaksolla oli 79,9 miljoonaa euroa ja vertailukelpoinen EBITDA 8,52 miljoonaa euroa.

Liite

Tiedote Kotipizza Group Oyjn taloustiedottaminen 2019