Fastsættelse af rentetrigger

Til Nasdaq Copenhagen A/S                                                                                       19. februar 2019
                                                                                                                                      Meddelelse nr. 19/2019

Fastsættelse af rentetrigger

Jyske Realkredit har afsluttet salget af obligationer i forbindelse med refinansieringen af rentetilpasningslån med årlig rentetilpasning pr. 1. april 2019. Niveauet for rentetriggeren, der i henhold til § 6 i Lov om realkreditlån og realkreditobligationer mv. kan udløse forlængelse af løbetiden på ISIN DK0009394124 ved næste års refinansiering, er herefter fastsat til 4,78%

Eventuel henvendelse kan rettes til afdelingsdirektør Anders Lund Hansen tlf. 89 89 92 20 eller head of investor relations Christian Bech-Ravn tlf. 89 89 92 25.

Selskabsmeddelelsen vil også være tilgængelige på Jyske Realkredit hjemmeside på jyskerealkredit.dk.

Jyske Realkredit