INCAP ELECTRONICSIN TOIMITUSJOHTAJA JÄTTÄÄ TEHTÄVÄNSÄ

Incap-konsernin elektroniikkaliiketoiminnan muodostavan Incap Electronics Oy:n toimitusjohtaja Markku Keski-Filppula on irtisanoutunut tehtävästään ja siirtyy omistamansa hallitustyöskentelyyn ja yrityskauppoihin keskittyvän yrityksen palvelukseen. Keski-Filppula hoitaa Incap Electronicsin toimitusjohtajan tehtäviä kuluvan vuoden loppuun saakka ja jatkaa toistaiseksi myös yhtiön hallituksen jäsenenä.

Incap Electronics Oy:n liikevaihto oli viime vuonna 34,2 miljoonaa euroa ja yhtiön palveluksessa oli maaliskuun lopussa 579 henkilöä. Incap Electronicsilla on neljä tehdasta, joista Vuokatin ja Viron tehtaat ovat erikoistuneet elektroniikkavalmistukseen sekä Helsingin ja Vaasan tehtaat mekaniikkavalmistukseen.

Incap-konsernin liikevaihto vuonna 1999 oli 70,8 miljoonaa euroa ja henkilöstön määrä maaliskuun lopussa yhteensä 843. Konsernin emoyhtiön, Helsingin Pörssissä listatun Incap Oyj:n toimitusjohtajan haku on käynnissä ja tavoitteena on täyttää toimi syksyn aikana.

Oulussa 26. kesäkuuta 2000

INCAP OYJ