Managementdag 14 juni 2001

Hierbij bevestigen wij de uitnodiging voor de managementdag van 14 juni a.s. U wordt om 9.00 uur verwacht in De Ruwenberg te Sint Michielsgestel (zie routebeschrijving). Om 9.30 uur start het programma dat wordt onderbroken voor een lunch en wordt afgesloten met een diner. Einde van de bijeenkomst is uiterlijk 19.15 uur.
De managementdag is een halfjaarlijkse bijeenkomst van het management van Heijmans N.V. waarbij zaken aan de orde komen waarvan de raad van bestuur vindt dat het management deze hoort te kennen. Zij worden geacht deze zaken ook uit te dragen binnen hun afzonderlijke organisatorische eenheden. Het programma bestaat veelal uit presentaties, afgewisseld door workshops waarbij in kleinere kring van gedachten wordt gewisseld over hetgeen is gepresenteerd.
Op momenten waarop geen programma loopt zal bij deze bijeenkomst, waarbij velen uwer voor het eerst aanwezig zullen zijn, een fotograaf aanwezig zijn om u allen op het intranet te krijgen (in de lunchpauze, tijdens de pauze in het middagprogramma en tijdens het diner). Voor de bijeenkomst zijn in totaal 160 personen uitgenodigd.
Het programma voor deze dag:
9.00 uur ontvangst met koffie
9.30 uur welkom door J.P.M. Janssen
9.45 uur strategie Heijmans N.V.; presentatie door J.P.M. Janssen
10.30 uur koffiepauze
10.45 uur sturing op EVA en kostenbeheersing door D.A.M. van der Kroft
11.30 uur workshop EVA en kostenbeheersing
12.30 uur lunch
13.30 uur terugkoppeling workshop
14.30 uur de communicatie van Heijmans N.V. door A.H.M. van Lith
15.15 uur koffiepauze
15.45 uur personeel en opleidingen door G.F.M.B. Raessens
17.00 uur aperitief
17.30 uur diner
19.15 uur sluiting
Voor de goede orde maken wij u erop attent dat de volgende managementdag zal plaatsvinden op 22 november 2001 in het Auditorium van Fortis aan de Archimedeslaan te Utrecht.