Nokia julkistaa NetAct (TM) IP Quality of Service Content Suite -työkalun verkkopalveluiden laadunseurantaan

Nokia on tänään julkistanut monipuolisen verkkopalveluiden laadun seurantaan tarkoitetun Nokia NetAct (TM) IP Quality of Service (QoS) Content Suite -työkalun. Nokia NetAct (TM) IP Quality of Service Content Suite sisältää IP-pohjaisiin palveluihin tarkoitetun ratkaisun, joka tekee operaattoreille mahdolliseksi seurata kuinka tehokkaasti IP-verkkopalvelut toimivat.

Ratkaisuun sisältyvän NetAct (TM) Service Quality Manager -työkalun avulla operaattoriet voivat nähdä välittömästi kuinka hyvin IP-palvelut toimivat palvelunkäyttäjän kannalta. IP QoS Content Suite-ratkaisun kautta saatavia raportteja voidaan seurata Nokia NetAct (TM) Reporter -työkalun avulla.

NetAct (TM) Service Quality Manager on palvelutyökalu, jonka avulla voidaan seurata tieto- ja dataliikennepalveluja. Nokia NetAct (TM) Reporter on raportointityökalu, joka kerää informaatiota verkon eri osa-alueilta, analysoi ja toimittaa kattavan lausunnon kootusta tiedosta sitä seuraaville henkilöille. NetAct (TM) Service Quality Manager ja Nokia NetAct (TM) Reporter ovat kiinteä osa Nokian NetAct (TM) Framework -verkonhallintaratkaisua.

Nokia on johtava langattoman tulevaisuuden rakentaja. Kokemus ja innovatiivisuus sekä käyttäjä-ystävälliset tuotteet ja turvalliset ratkaisut ovat tehneet yhtiöstä maailman suurimman matka-puhelinvalmistajan ja yhden johtavista matkapuhelin-, laajakaista- ja IP-verkkojen toimittajista. Nokian tavoitteena on parantaa yritysten tehokkuutta ja rikastuttaa ihmisten jokapäiväistä elämää yhdistämällä langattomuuden edut Internetiin. Nokialla on laaja omistajapohja, ja sen osake on listattu kuudessa pörssissä.

Lisätietoja Nokia NetAct (TM) IP QoS Content Suitesta: http://www.nokia.com/networks/product_catalogue/

Lisätietoja:
Nokia Networks