Billigere SMS jo flere man sender

Telenor Mobil lanserte abonnementet Skala i sommer for å møte den økende konkurransen i markedet. Skala representerer en ny måte å prissette mobilbruk på, ved at abonnementet automatisk gir lavere pris jo mer man ringer.

Fra 1. november innføres en pristrapp også på tekstmeldinger. De første 59 meldingene i måneden koster én krone. De neste 60 meldingene koster 89 øre, mens prisen fra og med melding nummer 120 blir kun 69 øre. Pristrappen begynner på nytt hver måned.

En sterk kombinasjon
Skala kombinerer lave månedspriser med ringepriser som tilpasser seg etter hvor mye man bruker mobilen. Dette prinsippet gjør Skala til Telenor Mobils mest konkurransedyktige abonnement for massemarkedet,” sier assisterende informasjonssjef Esben Tuman Johnsen i Telenor Mobil.

Om Skala
Skala har en fast, lav månedspris på 49 kr, og lave minuttpriser fra første minutt. I tillegg blir prisen med Skala lavere jo mer man ringer, helt ned til 1,09 kr/minutt. Dessuten kan Skala-kunder være medlem av Mobilbonus, som gir ytterligere fordeler. Pristrappen på tekstmeldinger gjelder for både nye og eksisterende Skala-kunder.

Mer informasjon finnes på http://telenormobil.no/abonnement/skala.

Tekstmeldinger som sendes fra telenormobil.no koster 75 øre uansett antall meldinger, og omfattes ikke av pristrappen.