Jiangsu Telecom on valinnut Nokia D500 DSL-laajakaistaverkon laajennuksen Kiinaan

Nokia ja kiinalainen Jiangsu Telecom ovat allekirjoittaneet sopimuksen Nokian ADSL-laitteiden toimittamisesta DSL-laajakaistaverkkoon mahdollistamaan kehittyneet Internet -yhteydet Jiangsun maakunnassa Kiinassa. Jiangsun maakunta sijaitsee Itä-Kiinassa ja sen pääkaupunki Nan Jing noin 300 kilometriä Shanghaista.

Nokia toimittaa Jiangsu Telecomin verkkoon Nokia D500-järjestelmäalustan ja siihen kuuluvat tukipalvelut. Toimitukset aloitettiin lokakuussa ja ratkaisu otetaan käyttöön marraskuussa.

Nokia D500 Multiservice Access Platform -järjestelmäalustaa käytetään ADSL-, SHDSL- ja VDSL-laajakaistaratkaisuissa. D500-järjestelmäalusta tukee kehitystä ATM-pohjaisesta verkosta IP-pohjaiseen verkkoon ja  tulevaisuuden täysimittaisiin, nopeisiin ja joustaviin IP-palveluihin.

Kiiinan viestintäministeriö on virallisesti hyväksynyt Nokia D500- ja D50-tuotteet käyttöön Kiinan kansallisessa verkossa.

Nokia on Kiinan johtavia tietoliikennetoimittajia. Nokialla on Kiinassa yli 20 myyntitoimistoa, kahdeksan yhteisyritystä ja kaksi tuotekehitysyksikköä. Henkilöstömäärä on yli 5500.

Nokia on johtava langattoman tulevaisuuden rakentaja. Kokemus ja innovatiivisuus sekä käyttäjäystävälliset tuotteet ja turvalliset ratkaisut ovat tehneet yhtiöstä maailman suurimman matkapuhelinvalmistajan ja yhden johtavista matkapuhelin-, laajakaista- ja IP-verkkojen toimittajista. Nokian tavoitteena on parantaa yritysten tehokkuutta ja rikastuttaa ihmisten jokapäiväistä elämää yhdistämällä langattomuuden edut Internetiin. Nokialla on laaja omistajapohja, ja sen osake on listattu kuudessa pörssissä.

Lisätietoja:

Nokia Networks