Billigere bedriftsabonnement fra Telenor Mobil

- Vi har lyttet til tilbakemeldingene fra våre kunder, og gjort det enklere for bedriftsmarkedet å velge abonnement. Prisstrukturen forenkles, og abonnementet inkluderer de viktigste tjenestene uten ekstra månedskostnad, slik at alt ligger klart til bruk når kunden har behov for det. Målet er et enkelt, men likevel helhetlig og fullverdig abonnementsalternativ til våre forretningskunder, sier salgsdirektør Kjell Sigurd Strandenæs i Telenor Mobil.

Bedrift gir følgende fordeler:
1.  Lavere og enklere priser.
2.   Kr 0,69 eks. mva. hele døgnet dit det ringes mest (Telenor Mobils nett og fasttelefon)
3. Lavere priser når man ringer til og mottar samtaler i utlandet.
4. Tilgang til Telenor Mobil Internett.
5. Fri tilgang til høyhastighetsdata, GPRS og Trådløs Internettsone (WLAN). Man betaler kun for bruk.
6. Mulighet for ekstra SIM-kort for dataoverføring slik at man kan snakke i telefonen samtidig som man overfører data.

Bedrift  kan kjøpes med eller uten Datakort. Dagens Nomade-kunder vil automatisk bli overført til Bedrift eller Bedrift med Datakort, og oppnår dermed både en enklere prisstruktur og lavere priser. Alle dagens tjenester videreføres i de nye abonnementene. Bedrift lanseres 20. januar, men for tidligere Nomade Pluss-kunder gjøres ikke den nye månedsavgiften på Bedrift med Datakort effektiv før 1. april.

Abonnementet Bedrift har en månedspris som er satt ned til kr. 135. Bedrift med Datakort får en månedsavgift på kr. 163,23. Samtaleprisen er kr. 0,69 per minutt hele døgnet til mobiltelefoner i Telenor Mobils nett og til fasttelefon. Til mobiltelefoner i andre mobiloperatørers nett, er prisen kr. 1,49 per minutt. Startprisen er kr. 0,48. Alle priser er ekskl. mva.

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt:
Esben Tuman Johnsen, ass. informasjonssjef i Telenor Mobil, tlf. 905 08 400