Boss Media: Med anledning av Boss Medias bokslutskommunik...

Med anledning av Boss Medias bokslutskommuniké för 2006 inbjuder Boss Media till kombinerad press- och analytikerträff och telefonkonferens Boss Media har härmed nöjet att inbjuda till kombinerad press- och analytikerträff och telefonkonferens på Nordic Sea Hotel, Stockholm, konferenslokal Maskinrummet, fredagen den 9 februari, kl. 09.00. Boss Medias VD Johan Berg och vice VD Markus Holm presenterar bokslutskommunikén och svarar på frågor. Presentationen hålls på svenska. Klockan 10.30 kommer en telefonkonferens att avhållas på engelska. Presentationsmaterialet kommer att finnas tillgängligt på www.bossmedia.se i god tid innan telefonkonferensen startar. Bokslutskommunikén kommer att offentliggöras före börsens öppnande fredagen den 9 februari och då också finnas tillgänglig på bolagets hemsida www.bossmedia.se. För att delta i konferensen, vänligen ring 08-505 201 14 (svensk presentation) och 08-505 201 10 (engelsk presentation) senast fem minuter innan konferensen börjar för att underlätta att konferensen startar i rätt tid. Du måste alltid slå riktnumret för att kunna delta i telefonkonferensen. En inspelad version av presentationen kommer att finnas tillgänglig under tio dagar efter telefonkonferensen på telefonnummer 08-505 203 33, kod 736437 (svensk presentation) och kod 736438 (engelsk presentation). För ytterligare information, kontakta: Johan Berg, VD Boss Media AB (publ), telefon: 0470-70 30 01 eller 0733-70 30 25, e-post: johan.berg@bossmedia.se Boss Media AB (publ) är en av världens ledande leverantörer av system för digitalt distribuerad spelunderhållning. Boss Media utvecklar spelsystemlösningar för distributionskanaler såsom persondatorer, interaktiva videoterminaler och digital-TV. Licenstagarna erbjuds ett kundanpassat spelsystem, ett integrerat betalningssystem samt därtill relaterade servicetjänster. Boss Media-aktien är noterad på OMX Nordiska börslista (Small Cap/IT). Mer information om Boss Media finns på www.bossmedia.se. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/f.aspx?id=367980&fn=wkr0001.pdf