OPENBAAR AANBOD TOT INSCHRIJVING OP 3.264.742 NIEUWE AANDELEN

in het kader van een kapitaalverhoging in geld

Resultaat van de inschrijvingsperiode met voorkeurrecht

Tijdens de inschrijvingsperiode met voorkeurrecht, afgesloten op 31 mei 2007, werd ingeschreven op ongeveer 70% van de aangeboden aandelen (onder voorbehoud van de definitieve afrekening).

De voorkeurrechten die aan het einde van de inschrijvingsperiode met voorkeurrecht niet zijn uitgeoefend, zullen worden vertegenwoordigd door scrips die via een versnelde plaatsing worden verkocht op 1 juni 2007 aan uitsluitend institutionele beleggers. De houders van de scrips zullen moeten inschrijven op de nieuwe aandelen die beschikbaar blijven aan dezelfde prijs van EUR 80 per nieuw aandeel (de plaatsingscommissie van 0,8% inbegrepen) en in dezelfde verhouding van één nieuw aandeel per drie rechten onder de vorm van scrips als tijdens de inschrijvingsperiode met voorkeurrecht.

De definitieve resultaten van de inschrijving met voorkeurrechten en met scrips, evenals de resultaten van de verkoop van scrips, worden in principe op 5 juni 2007 gepubliceerd in L'Echo en De Tijd.

Voor bijkomende inlichtingen:

Benoît De Blieck
Afgevaardigd bestuurder
Vaste vertegenwoordiger
Befimmo NV, statutaire beheerder van Befimmo Comm VA, Vastgoedbevak
Waversesteenweg 1945
Tel : 02/679.38.60
Fax : 02/679.38.66

Voor de volledige pdf-versie van het persbericht, klik op onderstaande link:

Press release (PDF)