INCAPIN TALOUSJOHTAJA VAIHTUU

Incap-konsernin talousjohtaja Anne Sointu siirtyy toisen työnantajan palvelukseen 15.4.2008. Uuden talousjohtajan haku on käynnistetty ja tehtävä pyritään täyttämään mahdollisimman pian.

"Incapissa on Anne Soinnun aikana kehitetty huomattavasti muun muassa talodellista raportointia, tietohallintoa ja rahoitusta. Hänen roolinsa varsinkin Intian yrityskaupan toteuttamisessa ja rahoitusjärjestelyssä on ollut merkittävä", kertoo Incap-konsernin toimitusjohtaja Juhani Hanninen. "Kiitän Anne Sointua lämpimästi hänen työpanoksestaan ja toivotan hänelle mitä parhainta menestystä uusissa tehtävissä."

INCAP OYJ

Juhani Hanninen

Lisätietoja:
toimitusjohtaja Juhani Hanninen, puh. 050 556 7199
talousjohtaja Anne Sointu, puh. 040 347 2059
viestintäjohtaja Hannele Pöllä, puh. 040 504 8296

OMX Pohjoismainen Pörssi Helsinki

INCAP LYHYESTI
Incap on voimakkaasti kehittyvä elektroniikan sopimusvalmistaja, jonka palvelut kattavat elektroniikkatuotteiden koko elinkaaren suunnittelusta ja valmistuksesta huolto- ja ylläpitopalveluihin. Yhtiön asiakkaat ovat tietoliikenteen, sähkövoimatekniikan, automaatio- ja prosessiteollisuuden, mittaustekniikan sekä turvallisuuselektroniikan ja terveydenhuollon johtavia laitetoimittajia. Incap-konsernin liikevaihto vuonna 2006 oli 89 milj. euroa ja yhtiön palveluksessa on tällä hetkellä noin 750 henkilöä. Incapin osake on listattu OMX Pohjoismainen Pörssi Helsingissä. Lisätietoja: www.incap.fi.