INCAPIN TOIMITUSJOHTAJA VAIHTUU

Incap Oyj                                                  Pörssitiedote 2.6.2008 klo 15.30

Incap Oyj:n toimitusjohtaja Juhani Hanninen siirtyy hoitamaan Incapin markkinoinnin ja myynnin kehittämistä ja edistämään yhtiön kansainvälistymistä konsernin ulkomaisten tytäryhtiöiden hallituksissa.

Incap Oyj:n hallitus ja hallituksen puheenjohtaja Kalevi Laurila kiittävät Juhani Hannista viiden vuoden työpanoksesta toimitusjohtajana ja ansiokkaasta toiminnasta erityisesti Incapin kansainvälistymisessä ja toiminnan laajentamisessa Aasiaan yhtiön strategian mukaisesti.

Incap Oyj:n määräaikaiseksi toimitusjohtajaksi ajalle 1.6.-31.12.2008 on nimitetty insinööri Sami Mykkänen, joka on Incapin valmistuspalveluista ja strategisista materiaalihankinnoista vastaava johtaja ja johtoryhmän jäsen. Sami Mykkänen on tullut Incapin palvelukseen maaliskuussa 2007. Hän on toiminut aikaisemmin muun muassa Powerwaven Shanghain tehtaan tuotantojohtajana sekä REMECillä ja ADC Telecommunicationsilla tuotanto- ja ostojohtajana.

INCAP OYJ

Lisätietoja:
Kalevi Laurila, puh. 0400 880 770
Juhani Hanninen, puh. 050 556 7199
Sami Mykkänen, puh. 040 559 9047

OMX Pohjoismainen Pörssi Helsinki

INCAP LYHYESTI
Incap on kansainvälisesti toimiva elektroniikan sopimusvalmistaja, jonka palvelut kattavat elektroniikkatuotteiden koko elinkaaren suunnittelusta ja valmistuksesta huoltopalveluihin. Elektroniikan lisäksi Incap valmistaa myös mekaanisia tuotteita ja osia. Yhtiö on erikoistunut teknisesti vaativiin tuotteisiin ja kokonaisuuksiin, joita valmistetaan pieninä ja keskisuurina sarjoina. Incapin asiakkaat ovat tietoliikenteen, energiateollisuuden, turvallisuus- ja teollisuuselektroniikan sekä lääketieteen ja hyvinvointiteknologian johtavia laitetoimittajia. Incapilla on toimintaa Suomessa, Virossa ja Intiassa. Konsernin liikevaihto vuonna 2007 oli 83 milj. euroa ja yhtiön palveluksessa on tällä hetkellä noin 720 henkilöä. Incapin osake on listattu OMX Pohjoismainen Pörssi Helsingissä. Lisätietoja: www.incap.fi.