Kehitys- ja strategiajohtaja Timo Karppinen Ponsse Oyj:n johtoryhmän jäseneksi

PONSSE OYJ PÖRSSITIEDOTE 3.1.2011 KLO 14.00

Kehitys- ja strategiajohtaja Timo Karppinen Ponsse Oyj:n johtoryhmän jäseneksi

Ponsse Oyj:n kehitys- ja strategiajohtaja, VTM Timo Karppinen (46) on kutsuttu Ponsse Oyj:n johtoryhmän jäseneksi 3.1.2011 alkaen.

Kehitys- ja strategiajohtajan vastuualueena on Ponsse-konsernin toiminnan ja  raportoinnin kehittäminen, hallintaprosessien kehittäminen sekä yhtiön rakenteen kehittäminen. Timo Karppinen tulee toimimaan yhtiön strategiatyöryhmässä ja osallistuu Ponssen hallituksen toimintaan asiantuntijajäsenenä. Timo Karppinen raportoi Ponsse Oyj:n toimitusjohtaja Juho Nummelalle. Karppisen sijaintipaikka on Vieremä.

Timo Karppinen aloitti Ponsse Oyj:n kehitys- ja strategiajohtajan tehtävässä 1.1.2011. Ponsse Oyj:n kasvun ja jatkokehittämisen kannalta Timo Karppisen vankka kokemus on tärkeässä roolissa yhtiön laajan kansainvälisen toiminnan hallinnassa ja kehittämisessä.

Vieremällä 3. tammikuuta 2011

PONSSE OYJ

Juho Nummela

Toimitusjohtaja Juho Nummela, Ponsse Oyj, puh. 0400 495 690

NASDAQ OMX Helsinki Oy

www.ponsse.com

Ponsse Oyj on tavaralajimenetelmän metsäkoneiden myyntiin, tuotantoon, huoltoon ja teknologiaan erikoistunut yritys, jonka toimintaa ohjaa aito kiinnostus asiakasta ja tämän liiketoimintaa kohtaan. Yhtiö kehittää ja valmistaa kestävän kehityksen mukaisia, innovatiivisia puunkorjuuratkaisuja asiakastarpeiden mukaisesti.

Metsäkoneyrittäjä Einari Vidgrén perusti yhtiön vuonna 1970, ja yhtiö on koko historiansa ajan ollut tavaralajimenetelmään perustuvien puunkorjuuratkaisujen edelläkävijä. Ponssen kotipaikka on Suomessa Vieremällä. Yrityksen osakkeet noteerataan NASDAQ OMX:n pohjoismaisella listalla.