MAA- JA METSÄTALOUSTUOTTAJAIN KESKUSLIITTO MTK R.Y. JA RAMIRENT FINLAND OY SOLMIVAT YHTEISTYÖSOPIMUKSEN

MAA- JA METSÄTALOUSTUOTTAJAIN KESKUSLIITTO MTK R.Y. JA RAMIRENT FINLAND OY SOLMIVAT YHTEISTYÖSOPIMUKSEN

Maa- ja metsätaloustuottajain Keskusliitto MTK r.y. ja Ramirent Finland Oy ovat allekirjoittaneet yhteistyösopimuksen. Sopimuksessa on sovittu MTK:n jäsenille annettavista uusista jäseneduista.

”Järjestömme toimintaa viitoittaa vahva visio, että jäsenet ja järjestö yhdessä varmistavat maaseutuelinkeinojen kannattavuuden ja arvostuksen. Vahva ja yhtenäinen MTK on merkittävä ja aktiivinen vaikuttaja markkinoilla ja yhteiskunnassa”, sanoo MTK:n järjestöjohtaja Matti Voutilainen.

”Olemme erittäin iloisia tästä yhteistyösopimuksesta, jossa on sovittu uusista jäseneduista MTK:n jäsenille”, sanoo Ramirent Finland Oy:n Etelä-Suomen myyntipäällikkö Kyösti Sandell. ”Meillä on ratkaisu maatalousyrittäjän erilaisiin laitetarpeisiin. Ne voivat olla esimerkiksi maatilalla tarvittavaa sähköistys- tai lämmityskalustoa, laajennus- tai saneerauskohteissa käytettäviä henkilönostimia tai vaikkapa tilapäisiä varastotiloja.”

Yhteistyösopimus tehdään myös erikseen MTK:n sisarjärjestön Svenska Lantbruksproducenternas Centralförbund SLC ry:n kanssa.

Ramirent on johtava rakennuskonevuokraamo Suomessa. Vuonna 2010 sen liikevaihto oli 137 miljoonaa euroa. Yhtiöllä on Suomessa 84 toimipistettä ja 603 työntekijää.

Kyösti Sandell, Ramirent Finland Oy
kyosti.sandell@ramirent.fi