Eksportfinans' årsresultat 2010 godkjent i ordinær generalforsamling

Eksportfinans ASA har i dag 7. april 2011 avholdt ordinær generalforsamling. Alle forslag ble vedtatt i henhold til innkallingen, inkludert årsberetning og årsregnskap m/noter og forslag til utbytte for regnskapsåret 2010.

Konsernsjef i Hafslund, Christian Berg, tiltrer i dag som nytt styremedlem i Eksportfinans. Han etterfølger tidligere styremedlem Tor Bergstrøm. Styret i Eksportfinans består etter dette av styreleder Geir Bergvoll, DnB NOR Bank ASA, styrets nestleder Carl Erik Steen, Nordea Bank Norge ASA, Live Haukvik Aker, Considium as, Christian Berg, Hafslund, Marianne Heien Blystad, Ro Sommersnes Advokatfirmaet DA, Tone Lunde Bakker, Fokus Bank, Bodil P. Hollingsæter, Sparebanken Møre og Tor Østbø, Eksportfinans ASA.

Årsrapporten er tilgjengelig på selskapets nettsider, www.eksportfinans.no.

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt:

Administrerende direktør Gisele Marchand, tlf: +47 41 51 74 89, e-post: gma@eksportfinans.no

Eksportfinans er det norske instituttet for eksportfinansiering – bankenes og den norske stats felles institusjon for å utvikle og tilby konkurransedyktige, langsiktige finansielle tjenester til eksportnæringen.

arsrapport_regnskap 2010 for nett.pdf Borsmelding resultater 2010.pdf