Ixonos käynnistää yhteistoimintaneuvottelut

Helsinki, Suomi, 2011-04-19 08:00 CEST (GLOBE NEWSWIRE) -- Ixonos Oyj          Pörssitiedote          19.4.2011  klo 09:00

IXONOS KÄYNNISTÄÄ YHTEISTOIMINTANEUVOTTELUT

Ixonos käynnistää henkilöstöään koskevat yhteistoimintaneuvottelut tuotannollisista, taloudellisista sekä toiminnan uudelleenjärjestelyistä johtuen.

Yhteistoimintaneuvotteluiden tavoitteena on sopeuttaa yhtiön kulurakennetta vastaamaan hidastuneeseen kasvuun sekä parantaa yhtiön valmiuksia ylläpitää mahdollisimman hyvää kannattavuutta.

Yhteistoimintaneuvottelujen piirissä on koko Ixonos-konsernin kotimaan henkilöstö lukuun ottamatta Ixonos Business Solutions Oy:n henkilöstöä. Vaikutusten arvioidaan koskevan yhteensä enintään 100 henkilöä konsernin hallinnossa, tukitoiminnoissa, myynnissä ja palvelutuotannossa. Osana toimintojen uudelleenjärjestelyjä yhtiö suunnittelee lopettavansa mobiililaitteiden tuotekehityspalveluiden tuottamisen Salossa ja Turussa sijaitsevissa toimipisteissä.

Vastaavia toimintojen uudelleenjärjestelyjä sekä tehostamistoimia suunnitellaan toteutettavan kotimaan lisäksi myös konsernin ulkomaisissa tytäryhtiöissä.

Ixonos jatkaa strategiansa mukaisesti asiakaskuntansa laajentamista vahvistamalla palvelu- ja ratkaisumyyntiä mobiiliteknologiatoimittajille, mobiililaite- ja viihde-elektroniikkavalmistajille sekä muille kotimaisille ja kansainvälisille asiakkaille.

IXONOS OYJ
Kari Happonen

Lisätietoja:
Ixonos Oyj, Kari Happonen, toimitusjohtaja, puh. 0400 700 761, kari.happonen@ixonos.com

Jakelu:

Ixonos_tiedote_yt_20110419.pdf