RAMIRENTILTÄ MERKITTÄVIÄ ETUJA OMAKOTIASUJILLE

26.4.2011

Suomen Omakotiliitto ry ja Ramirent Finland Oy aloittavat yhteistyön konevuokrauspalvelujen tarjoamiseksi omakotiasujille. Sopimuksen mukaan Suomen Omakotiliiton yli 73 000 jäsentä saavat etuja Ramirentin konevuokrista vuosina 2011 ja 2012.

”Suomen Omakotiliitto haluaa tarjota etuja kaikille pientalon omistajille. Vuokraaminen on erittäin kätevä tapa hankkia rakentamiseen ja remontointiin tarvittavia koneita ja laitteita. Samalla asukkaat saavat Ramirentiltä neuvoja koneiden ja laitteiden turvallisesta käytöstä korostaa Suomen Omakotiliiton projektipäällikkö Pentti Heikkurinen. ”Kaiken lisäksi vuokraaminen on myös vastuullista, koska samasta laitteesta hyötyy useampi.”

Suomen Omakotiliitto on valtakunnallinen pientalo- ja vapaa-ajan asukkaiden edunvalvonta- ja palvelujärjestö, joka edistää pientalovaltaista asumista. Omakotiliitto on muun muassa tuottanut Omakotitalon Huoltokirjan, joka ottaa kantaa sekä antaa hyviä vinkkejä omakotiasumiseen ja pientalojen kunnossa- ja ylläpitoon. Huoltokirja on tehty yhteistyössä Omakotitaloliiton kumppaneiden, muun muassa Ramirentin kanssa.

”Olemme erittäin iloisia tästä yhteistyösopimuksesta. Meillä on tarjota monipuolisia ratkaisuja omakotitaloasujien erilaisiin laitetarpeisiin, remontteihin ja pihan kunnostamiseen”, sanoo Ramirent Finland Oy:n Etelä-Suomen myyntipäällikkö Kyösti Sandell. ”

Ramirent on Suomen johtava rakennuskonevuokraamo. Yhtiöllä on Suomessa 84 toimipistettä ja 603 työntekijää. Vuonna 2010 sen liikevaihto oli 137 miljoonaa euroa.

Kyösti Sandell, Ramirent Finland Oy
kyosti.sandell@ramirent.fi

Ramirent on johtava konevuokrauskonserni, joka yksinkertaistaa asiakkaittensa liiketoimintoja toimittamalla dynaamisia vuokrausratkaisuja. Palvelemme laajaa asiakaskuntaa, kuten rakennus- ja prosessiteollisuutta, telakoita, julkista sektoria ja kotitalouksia. Vuonna 2010 konsernin liikevaihto oli 531 miljoonaa euroa. Konsernilla on 3.000 työntekijää 378 toimipaikassa 13 maassa Pohjoismaissa ja Keski- ja Itä-Euroopassa.

Suomen Omakotiliitto ry on alan ainut valtakunnallinen pientaloasukkaiden ja vapaa-ajan asukkaiden edunvalvonta- ja palvelujärjestö, joka edistää pientalovaltaista elämänmuotoa. Omakotiliitto on puoluepoliittisesti sitoutumaton ja siihen kuuluu 260 paikallisyhdistyksen kautta jo yli 73 000 henkilöjäsentä.