Sigurd Skotte Ponsse AS:n toimitusjohtajaksi

PONSSE OYJ:N PÖRSSITIEDOTE 31.5.2011 KLO 13.00

Vieremä, Finland, 2011-05-31 12:00 CEST (GLOBE NEWSWIRE) --

Sigurd Skotte Ponsse AS:n toimitusjohtajaksi

Metsätieteiden maisteri (Master of Forestry) Sigurd Skotte (48) on nimitetty Ponssen tytäryhtiön, Ponsse AS:n toimitusjohtajaksi. Nimitys astuu voimaan 1.9.2011 alkaen. Nykyinen Ponsse AS:n toimitusjohtaja Lyder Ellevold jää osa-aikaiselle eläkkeelle, mutta jatkaa Ponsse AS:n palveluksessa markkinoinnin projektitehtävissä.

Sigurd Skotte siirtyy Ponsse AS:n toimitusjohtajan tehtävään Tretorget AS palveluksesta, jossa hän on työskennellyt metsäalan projektipäällikön tehtävissä. Skotte on työskennellyt aiemmin Ponsse AS:n palveluksessa vuosina 2005–2007, markkinointivastaavan ja myyjän tehtävissä.

Sigurd Skotte raportoi Ponsse Oyj:n Myynti- ja markkinointijohtaja Jarmo Vidgrénille ja hänen sijaintipaikkansa on Kongsvinger.

Vieremällä 31. toukokuuta 2011

PONSSE OYJ

Juho Nummela

Toimitusjohtaja Juho Nummela, Ponsse Oyj, puh. 0400 495 690

NASDAQ OMX Helsinki Oy
www.ponsse.com

Ponsse Oyj on tavaralajimenetelmän metsäkoneiden myyntiin, tuotantoon, huoltoon ja teknologiaan erikoistunut yritys, jonka toimintaa ohjaa aito kiinnostus asiakasta ja tämän liiketoimintaa kohtaan. Yhtiö kehittää ja valmistaa kestävän kehityksen mukaisia, innovatiivisia puunkorjuuratkaisuja asiakastarpeiden mukaisesti.

Metsäkoneyrittäjä Einari Vidgrén perusti yhtiön vuonna 1970, ja yhtiö on koko historiansa ajan ollut tavaralajimenetelmään perustuvien puunkorjuuratkaisujen edelläkävijä. Ponssen kotipaikka on Suomessa Vieremällä. Yrityksen osakkeet noteerataan NASDAQ OMX:n pohjoismaisella listalla.