Meddelelse#101-MAN Last og Bus A/S har indgået samarbejde med Mermaid A/S

Glostrup, 2011-06-21 19:52 CEST (GLOBE NEWSWIRE) -- Det danske datterselskab af den verdens omspændende MAN Group, MAN Last og Bus A/S, har indgået samarbejde med Mermaid A/S vedr. Bus-monitorer til brug for infotainment i busser.

Samarbejdet medfører, at MAN Last og Bus A/S kan tilbyde busser apteret med Mermaid’s Bus-monitorer direkte fra fabrikken, hvilket sparer slutkunden for en bekostelig eftermontering af Bus-monitorer. Mermaid’s Bus-monitorer er således blevet designet ind som en option i MAN Last ug Bus A/S produktsortiment. En option som slutkunde så kan tilkøbe efter behov.

Mermaid har leveret de første ordrer til MAN Last og Bus A/S.

Grundet de generelle markedsvilkår, har selskabet valgt ikke at udmelde forventningerne til 2011 førend aflæggelsen af halvårsregnskabet for 2011.

For yderligere oplysninger kontakt venligst:

Adm. Direktør                                          Certified Adviser

Henrik Johnsen                                        Gert Mortensen

mermaid technology a/s                          Schrøder Partners A/S

Tlf. +45 44 52 92 00                                 Tlf. +45 23 60 32 88

E-mail: hj@mermaid.dk                           E-mail: gm@schroderpartners.dk

................................................................................................................................................................................................
Mermaid har i dag ansvar for drift af mere end 18000 skærme i mere end 30 lande, og er dermed ubetinget den største leverandør af dynamisk digitale skilte/instore tv i Skandinavien. Kernekompetencerne er fladskærme i dansk design, dedikeret software og målrettet spotproduktion. Det nyeste produkt er dedikerede radiokanaler til bl.a. detailhandels-kæder. Kunderne tæller: A-apoteket, STARK, TDC, Matas, Sparekassen Kronjylland, DSB, Telia, Click, Burger King, SuperBest, 7-Eleven, BoConcept, Fætter BR, Toys"R"s, Kvickly, Silvan, Daimler Biler, Sunset Boulevard, Profil Optik, Citroën og mange andre. Vi har kontorer i København, Århus, Oslo og Stockholm.

Besøg www.mermaid.dk for mere information om mermaid technology a/s.